Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فرزاد مجیدی پس از عقد قرارداد امین قاسمی نژاد با باشگاه استقلال اظهار داشت: اتفاقی بود که باید نیم‌فصل گذشته انجام می‌شد اما به گذشته اصلا فکرنمی‌کنیم. قاسمی‌نژاد یک بازیکن بزرگ و تاثیرگذار است. هر تیم و مربی دوست دارد این بازیکن را داشته باشد. او خودش عاشق این تیم و پیراهن است.

وی تصریح کرد: از دیروز که متوجه شدیم فسخ قراردادش را دارد، با نظر سرمربی تیم تمام تلاشمان را در سکوت به کار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواسته هوادارانمان این بود. در این ۲۴ساعت پای کار بودیم. خود امین هم این تیم را دوست داشت. خواستیم کار عملی شود بعد رسمی کنیم. هواداران بدانند که ما اینجا هستیم تا خواسته آن‌ها را برآورده کنیم.

مجیدی در مورد اینکه قاسمی نژاد دو روز پیش اعلام کرد سوتفاهمی به وجود آمد و برطرف شد در حالیکه فرهادمجیدی اعلام کرد قاسمی‌نژاد در لیست من جایی ندارد و آیا این اتفاق به نوعی زرنگی در بازار نقل و انتقالات بود، گفت: کارم این است که تیم را مدیریت کنم و هر کجا که منافع تیم در میان باشد ورود می‌کنم. مخصوصا جایی که هواداران یکطرف قضیه باشند، از آن‌ها دفاع می‌کنم. نقل و انتقالات یک‌ جنگ و دربی بود که بردیم.

وی در مورد اینکه فرهاد مجیدی از ابتدای نقل و انتقالات بود و تیم را بست و حالا بهانه‌های مربیان قبلی مبنی بر اینکه تیم تضعیف شده وجود ندارد، عنوان کرد: اصلا در مورد گذشته صحبت نمی‌کنم. جا دارد از کادرفنی تشکر کنم. یکی دو روز بعد از بازی فولاد با نظر سرمربی شبانه روزی کار کردیم. بازی‌ها و بازیکن‌ها را دیدیم. برای هر بازیکنی که قرارداد بسته شد حتما برنامه‌ای وجود دارد. امیدوارم خواسته هواداران که موفقیت استقلال است را برآورده کنیم.

مجیدی در خصوص استرس هواداران برای تمدید قرارداد ریگی و اسماعیلی، گفت:  درمورد بازیکنانی که صحبت می‌شود، هرکدام قطعی شود در خدمتتان هستیم. روی لیست سرمربی بحث و مذاکره می‌کنیم. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد استقلال استقلال امین قاسمی نژاد خبر ویژه فرزاد مجیدی نقل و انتقالات استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر نقل و انتقالات قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

تماشاگران تیم تراکتور تبریز علیه مربی و بازیکن تیم استقلال شعار دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به میدان رفته است، در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شده است تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

هواداران تراکتور با مشاهده وی، شروع به تشویق بازیکن سابق تیم خود کردند.

تماشاگران تیم تراکتور تبریز شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا