Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@00:07:02 GMT

وزیر علوم، روز کارمند را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۵۷۱۹

وزیر علوم، روز کارمند را تبریک گفت

محمد‌علی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در پیامی، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان، رجائی و باهنر، روز کارمند را به مجموعه کارکنان آموزش عالی کشور تبریک گفت.

به گزارش برنا؛ متن پیام دکتر زلفی‌گل به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و دعای خیر

گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای آموزش عالی کشور که با جان‌فشانی‌های خود شجره طیبه انقلاب اسلامی را به بار نشاندند و تقارن آغاز به کار دولت سیزدهم با هفته دولت را به فال نیک می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک که در سال‌های آغازین گام دوم انقلاب اسلامی هستیم، باور داریم دستیابی به قله‌های پیشرفت و اعتلای علمی و فرهنگی ایران اسلامی، که افق پیشروی ما در بیانیه گام دوم است، میسر نمی‌گردد مگر از همه ظرفیت۲های وزارت علوم و دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و پارک۲های علم و فناوری در راستای این هدف متعالی به نحو بهینه‌ای استفاده شود.

کارکنان شریف و خدوم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری کشور به عنوان "یاوران علمی آموزش عالی کشور" نقش به سزایی در تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شعار دولت مردمی در راستای ماموریت‌های تعیین شده دارند.

اینجانب ضمن تبریک روز کارمند به همه عزیزان سخت‌کوش در مجموعه آموزش عالی کشور، از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ یاوران علمی آموزش عالی، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیق و سلامتی همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

با آرزوی توفیق الهی

محمد علی زلفی گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی آموزش عالی انقلاب دولت علمی و فرهنگی وزارت علوم علم و فناوری فناوری وزیر علوم روز کارمند آموزش عالی کشور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم، اظهار کرد: برای معلمان عزیزی که از طریق نرم‌افزار «شاد» با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته‌ایم که می‌توانند تا سقف ۳۰ گیگابایت، رایگان استفاده کنند.

وی افزود: این بسته به صورت اتوماتیک برای کسانی که در «شاد» هستند، فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه پایگاه پرتاب جدیدی که در جنوب کشور در حال ساخت است، در دولت سیزدهم کلید خورد اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و اولین پرتاب را تا پایان سال از پایگاه فضایی جدید انجام بدهیم که پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

زارع‌پور گفت: پایگاه پرتاب فضایی چابهار، پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

ادامه دارد…

کد خبر 6093994 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود