Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای العهد، فوزی برهوم افزود: اگر مقاومت فلسطین و مردم در کرانه باختری رود اردن، نوار غزه و قدس نبودند، امروز چیزی از آرمان فلسطین باقی نبود، مردم فلسطین از اراده و عزمی قوی بهره‌مندند و در مسیر احقاق کامل حقوق قانونی، دل بستن به چنین مردمی موجب قدرت و توانمندی است.

وی افزود: امروز فلسطین متحد و منسجم است تا هم آرمان فلسطین و هم تلاش برای احقاق حقوقمان را به جهانیان بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حماس اضافه کرد، دشمن پس از شکست در نبرد شمشیر قدس سیاست کمرنگ کردن پیروزی را در پیش گرفت و به محاصره بیشتر نوار غزه بر آمد.

برهوم با محکوم کردن تداوم محاصره نوار غزه افزود، گروه‌های فلسطینی به فعالیت روزمره خود ادامه می‌دهند و بر اساس شرایط، تصمیمی ملی و متحد اتخاذ خواهند کرد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، در یک نشست ۳ ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین مستقر در نوار غزه، شمار شهدای حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به این باریکه ۲۶۰ نفر است که اکثر آن‌ها کودک و زن بوده‌اند.

برچسب‌ها نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که حملات ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در غزه وارد دویست و دوازدهمین روز خود شده و بیش از ۳۴ هزار شهید و بیش از ۷۷ هزار مجروح که بیشتر آنها زن و کودک هستند، بر جای گذاشته و حملات خشونت‌آمیزش به نوار غزه ادامه دارد، یورش‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری هم شدت یافته است.

شبکه خبری الجزیره گزارش بامداد یکشنبه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، اردوگاه‌های البریج و المغازی در مرکز غزه و جنوب محله الزیتون در شرق غزه، دیرالبلح و محله السلام در شرق رفح واقع در جنوب این منطقه را بمباران کردند.

در کرانه باختری هم، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی هم به شهرک بیت امر در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری یورش بردند.

همچنین، گزارش‌های خبری حاکیست که جوانان فلسطینی شنبه شب با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهرک بیت فوریک در شرق نابلس درگیر شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

کد خبر 6096737

دیگر خبرها

  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید