Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:03:44 GMT

جنگ 48 ساعته سرخابی بر سر رضا اسدی!

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۵۷۵۸

جنگ 48 ساعته سرخابی بر سر رضا اسدی!

تکلیف تیم بعدی رضا اسدی تا نخستین روز هفته آینده مشخص خواهد شد و باید دید از بین پرسپولیس و استقلال، او کدام تیم را انتخاب خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات فوتبال ایران به روزهای حساسی رسیده و دو تیم سرخابی پایتخت که ساختمان باشگاهشان تنها چند خیابان با یکدیگر فاصله دارد، در تلاشند تا گزینه‌های مشترک را زودتر از رقیب سنتی به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌ها در آخرین ساعات روز پنج شنبه با جلب نظر امین قاسمی‌نژاد توانستند این مهاجم 34 ساله را جذب کنند و حالا یک دوئل سرنوشت ساز دیگر هم در انتظار پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

 

رضا اسدی هافبک دفاعی سابق تراکتور که با پیراهن سایپا به فوتبال ایران معرفی شد و در تراکتور پیشوند ستاره را به خود گرفت، پس از گذراندن فصل پرماجرا در سن پولتن اتریش، حالا به ایران بازگشته و در دوراهی آبی و قرمز قرار گرفته و باید به زودی تیم جدیدش را معرفی کند.

 

اسدی که پست تخصصی اش هافبک دفاعی است و نشان داده توانایی بازی در پست دفاع مرکزی را هم دارد، در هفته‌های اخیر شایعات بسیار زیادی را متوجه خود دید و هر بار به استقلال یا پرسپولیس نزدیک شد و حتی شنیده‌هایی پیرامون انتخاب نهایی توسط او نیز وجود داشت.

 

 

 

 

 

اما به نظر می‌رسد تلاش استقلال یا پرسپولیس هنوز به نتیجه نرسیده و مشخص نیست که چه سرنوشتی را خواهد داشت. با این حال مدیران استقلال مذاکرات خود برای جذب این بازیکن را از پنج شنبه از سر گرفتند و به شکلی جدی دنبال می‌کنند تا پس از قاسمی‌نژاد، رضا اسدی را هم به خدمت بگیرند. البته هنوز نتیجه این مذاکرات مشخص نیستند.

 

نکته مهم اینکه جدی شدن مذاکره استقلال با رضا اسدی، بدان معنی است که آبی‌ها از حفظ مسعود ریگی هافبک دفاعی خود ناامید شده‌اند و به دنبال این هستند که پیش از رسمی شدن جدایی او، اسدی را به خدمت بگیرند.

 

با این حال شکست پرسپولیس در ماجرای جذب قاسمی نژاد، ناکامی در خرید مهاجم و جدایی نوراللهی، کنعانی و مغانلو، سبب شده تا قرمزها مصمم تر از گذشته خرید این بازیکن را دنبال کنند و حتی گفته می‌شود شانس پرسپولیس برای جذب اسدی بیشتر است.

 

جنجال‌های به وجود آمده پیرامون انتقال قاسمی نژاد که به مدت یک شبانه روز فضای رسانه ای فوتبال ایران را در بر گرفت، احتمال دارد روی قیمت رضا اسدی هم تاثیر بگذارد و تلاش دو جانبه پرسپولیس و استقلال، بر رقم قرارداد این بازیکن اضافه کند؛ موضوعی که باتوجه به محدودیت هر دو باشگاه در خزانه خود، کارشان را برای جذب این بازیکن سخت تر از قبل خواهد کرد. خصوصا اینکه با اتفاقات رخ داده در نقل و انتقالات، حالا رضا اسدی یکی از اخرین مهره‌های مهم در پنجره تابستانی محسوب می‌شود.

 

نکته مهم اینکه گفته می‌شود تا 48 ساعت دیگر رضا اسدی تیم خود را معرفی خواهد کرد و با این تفاسیر روز جمعه و شنبه نیز باید منتظر ساعاتی پرخبر در خیابان شیخ بهایی و محله سعادت آباد بود.

اتریش سن پولتن پرسپولیس تهران استقلال تهران رضا اسدی نقل و انتقالات 1400

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتریش سن پولتن پرسپولیس تهران استقلال تهران رضا اسدی نقل و انتقالات 1400 قاسمی نژاد رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از مدت‌ها بحث و گفت‌وگو برای واگذاری سهام دو باشگاه ورزشی بزرگ تهران، اواخر فرودین امسال سازمان خصوصی‌سازی آگهی واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را منتشر و قیمت پایه و شرایط عرضه سهام این باشگاه‌ها را اعلام کرد.

در همین راستا مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت؛ اگرچه واگذاری این باشگاه چندان به فرآیند واقعی خصوصی سازی شبیه نبود و بیشتر به نظر می رسید که آن‌ها صاحبان فرمایشی جدیدی یافته اند؛ اما به هر جهت در این مزایده هلدینگ بزرگ خلیج فارس ۸۵ درصد سهم باشگاه استقلال را خریداری کرد و کنسرسیوم بانکی، صاحب سهام پرسپولیس شد.

واگذاری سرخابی‌ها تأثیرات محسوسی در بازار سرمایه ندارد

برای بررسی تأثیر این واگذاری بر این دو باشگاه و بازار سرمایه، حمید میرمعینی، کارشناس بازار سرمایه درباره فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صاحبان جدید آنها در بورس به خبرنگار آنا گفت: واگذاری سرخابی‌ها تاثیرات محسوسی در بازار سرمایه ندارد؛ اما خریداران آنها که از شرکت‌های بورسی می‌توانند دوران جدیدی از نظر شفافیت در پیش بگیرند.

وی ادامه داد: این باشگاه‌ها اگرچه بورسی هستند؛ اما شفافیت لازم و افشای اطلاعاتی که در مقررات بورسی هستند را رعایت نکرده اند. به همین دلیل اگر ساختار مدیریتی این باشگاه‌ها بتوانند دستخوش تغییرات مثبت شوند و بر اساس دستورالعمل‌های تیمداری اداره شوند و سیاسی‌کاری از آنها حذف شود، ممکن است که اتفاقات خوبی برای این دو باشگاه و مالکان جدید آنها رخ دهد.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: از جمله مهترین تغییراتی که می‌تواند در روند این دو باشگاه تغییرات مثبتی را پدید آورد، این است که نسبت به دریافت حق پخش بازی‌های این دو تیم اقدام شود. همچنین لازم است که مدیران این تیم‌ها رایزنی‌های لازم برای دریافت حق اتخاذ مستقیم تصمیمات اقتصادی را پیگیری کنند.

مانور‌های مدیریتی دو باشگاه را از حالت زیان‌دهی خارج می‌کند

وی تصریح کرد: با انجام این نوع مانور‌های مدیریتی می‌توان این دو باشگاه را از حالت زیان‌دهی خارج کرد. شایان ذکر است که شرکت‌هایی که این دو باشگاه را خریداری کرده اند از نظر توانایی مالی و نیروی انسانی متخصص در شرایطی هستند که می‌توانند وضعیت تأمین سرمایه پولی و نیاز کادر مدیریتی ماهر در این مجموعه‌ها را برطرف کنند؛ از این رو تحول این دو باشگاه کاملاً در دسترس است.

میرمعینی گفت: باید دید که دست مدیران شرکت‌های جدیدی که صاحب این دو باشگاه شده اند تا چه حد در بنگاهداری باز است؛ در غیر این صورت تحول خاصی را در شرایط و درآمد و ارزش سهام این دو باشگاه نخواهیم دید؛ البته طبیعی است که از طرف مالکان جدید با توجه به این‌که بخشی از منابع آنها برای این خرید صرف شده، دخالت‌های ساختاری صورت گیرد.

وی ادامه داد: این دو باشگاه حالا مالکان پولداری دارند که اگر بتوانند مدیریت مناسبی را اعمال کنند، اتفاقات خوبی خواهد افتاد. حالا فقط می‌توان یک دوره منتظر ماند تا ببینیم مالکان جدید از نظر مدیریت باشگاه و مدیریت مالی چه می‌کنند. مدیر استراتژیک و مدیر مالی مناسب در بدنه مالکان این باشگاه‌ها هست، اما این‌که چقدر دست آنها برای ایجاد تغییر باز باشد، هنوز محل سؤال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • مازندران از امشب سیلابی می‌شود
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید