Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@15:10:30 GMT

مدیرعامل بیمه رازی “روز کارمند” را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۵۷۸۵

مدیرعامل بیمه رازی “روز کارمند” را تبریک گفت

دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی با صدور پیامی فرارسیدن روز کارمند را به کارمندان و نمایندگان شرکت بیمه رازی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، متن پیام دکتر جباری به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روز کارمند فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاشهای صادقانه همکاران و نمایندگان ارجمند خانواده بزرگ بیمه رازی در سراسر کشور تشکر و قدردانی داشته باشم که قطعاً نقش مهم و موثری در اجرای چرخشهای استراتژیک شرکت و همچنین دستیابی به اهداف ۱۴۰۰ شرکت و پیشرفت آن ایفا می کنند و به عنوان یکی از پایه‏ های اصلی رشد و تعالی بیمه رازی شناخته می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی این مدت ۶ ماه که توفیق همکاری با بیمه رازی نصیب اینجانب شده است ،  همکاران ، مدیران و شبکه فروش با تمام ظرفیت علمی و عملی خود کوشیده اند تا به بهترین وجه ممکن به مسئولیت خود عمل کنند.

افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی و ارتقای جایگاه ده رتبه ای در صنعت بیمه و کسب رتبه سوم در بیمه های خصوصی، کسب توانگری مالی سطح یک و افزایش توانگری مالی شرکت از ۱۰۲ درصد به ۲۳۸ درصد ، اخذ رتبه نخست ظرفیت مجاز نگهداری در هر ریسک در بین شرکتهای خصوصی صنعت بیمه ، افزایش قابل توجه پرتفوی شرکت و اخذ قرارداد با ۵ وزارتخانه ، کسب روابط عمومی برتر صنعت بیمه و افزایش ۲۰۰۰ درصدی تولید و انعکاس محتوای تبلیغاتی و رسانه ای نمونه ای از همکاری تیمی کارمندان بیمه رازی است که اگر همت و همکاری مضاعف بخشهای مختلف شرکت وجود نداشت، نمی توانستیم در مدت کوتاه این افتخارات ارزشمند را کسب عمل کنیم.

لذا جا دارد از زحمات و سختی هایی که در جریان کار و مخصوصا شرایط خاص روزهای کرونایی پیش آمد، از همه همکاران ، مدیران ، نمایندگان و شبکه فروش تشکر و قدردانی صمیمانه داشته باشم.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان، بویژه کارمندان صنعت بیمه ، بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علی جباری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان روز کارمند بیمه رازی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته وی شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!