Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  بتی‌وود" دانش‌آموخته سطوح عالی تحلیل زبان بدن و روابط غیرکلامی و مولف چند کتاب در این زمینه است که گاهی از سوی مراجع قانونی، بیمارستانها و دانشگاه‌ها برای رمزگشایی از برخی رفتارهای پنهانی افراد در شرایط اضطراری فراخوانده می‌شود.

بیشتربخوانید

حقایقی که اثر انگشت درباره شخصیت شما فاش می‌کند! + تصاویر

در این گزارش با چند عکس تاریخی ماندگار که علاوه بر جنبه‌های ظاهری دارای معانی نهفته فراوانی است آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیتلر و دخترک

عکس آدولف هیتلر رهبر نازی و دخترک به سال ۱۹۳۵ میلادی تعلق دارد. هیتلر در این عکس سعی می‌کند طوری با دخترک رفتار کند که شخصیت مهربانی از خود را در مقابل دوربین رسانه‌ها به نمایش بگذارد. هیتلر برای محبوب کردن شخصیت خود، عکس‌های زیادی با بچه‌ها گرفته است اما نکته جالب در هر عکس بی‌توجهی کودکان به اوست، بچه‌ها از بودن هیتلر در کنارشان خوشحال نیستند. خانم بتی‌وود محقق می‌گوید در این عکس، دخترک تا حد ممکن سعی کرده فاصله خود را با هیتلر حفظ کند، حتی هیتلر هم از اینکه برای جذب توجه دخترک خم شده، خوشحال و راضی به نظر نمی‌رسد.

زبان بدن متفقین

پس از پایان جنگ جهانی دوم، سه رهبر متفقین در یالتا گرد آمدند تا پیروزی خود را بر نیروهای محور اعلام کنند؛ از چپ به راست نخست وزیر انگلیس وینستون چرچیل، رئیس‌جمهور آمریکا فرانکلین روزولت، رهبر شوروی ژوزف‌استالین نشسته‌اند. براساس زبان بدن و نوع نشستن روزولت به نظر او هرم قدرت است و با وجود اینکه چرچیل شاد و بشاش‌تر به نظر می‌رسد، اما نوع نشستن او حالتی تدافعی را به ذهن متبادر می‌کند، گویی او می‌داند که خود و مردمش هنوز در معرض خطر هستند.

اما نحوه نشستن استالین بنا به تحلیل خانم بتی‌وود یکی از پاهایش را در حالت آماده‌باش قرار داده انگار در میان دو نفر دیگر احساس غریبی می‌کند و با آنها صمیمی نیست.

پرنسس دایانا و همسرش چارلز، جدایی عاطفی تلخ

در سال ۱۹۹۲ میلادی، دیانا و چالرز سفر رسمی به کره‌جنوبی داشتند، در آن زمان شایعات زیادی پیرامون روابط متشنج و شکرآب بین آن دو وجود داشت. در این عکس به وضوح می‌توان جدایی عاطفی را بین آن دو دید. دیانا خودش را به شدت حفظ کرده به طوریکه بازوانش به سفتی جمع شده، در حالیکه چالرز با آرامش و خونسردی نفرت‌انگیزش، بر شرایط حاکم است و زبان بدنش سلطه‌جویانه است.

استعفای نیکسون؛ خونسردی متظاهرانه نمی‌تواند رنجهای درونی‌اش را پنهان کند

چالش روحی نیکسون پس از استعفای مفتضحانه در این عکس پیداست، حتی بیننده این عکس ممکن است به خاطر این شرایط روحی، برای نیکسون تاسف بخورد.

انگشت او رو به جلوست که انگار می‌خواهد حرف جالبی بزند اما در خطوط چهره‌اش هیچ نشانه‌ای از حرف‌ها جالب نیست.

نگاه نیکسون و ابروهایش پایین آمده‌اند، او احساس خجالت زیادی کرده است. نحوه پیچ خوردن بینی و گوشه‌های دهان به سمت پایین نیز نشان می‌دهد نیکسون تا حدی نسبت به سیستمی که به او خیانت کرده و ریاست جمهوری او را تضعیف کرده، رنج می‌کشد.

منبع: تابناک  باتو 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جالبترین ها عجیب ترین ها زبان بدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در مجلس یازدهم دست لابی‌های پنهان را بستیم»، گفت: بعد از ۴۵ سال تمام جداول بودجه در صحن علنی مجلس بررسی شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت:

«ملت عزیز ایران، این تحول را جدی بگیرید! 

‏تمام جداول ریز و درشت بودجه، پس از ۴۵ سال، از پشت درهای بسته خارج شد و شفاف به صحن علنی مجلس آمد. معتقدیم ریال به ریال بودجه کشور حق‌الناس و متعلق به عموم مردم است. در مجلس یازدهم، دست لابی‌های پنهان را بستیم.»

امسال برای اولین بار مجلس جدوال بودجه ۱۴۰۳ را در صحن علنی بررسی کرد. پیش از این و در سال‌های گذشته و مجالس قبلی، تنها احکام و سقف منابع و مصارف لوایح بودجه در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گرفت.

بررسی جداول در مجلس نیز براساس اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛ بدین شکل که ابتدا مجلس بخش اول لایحه بودجه مربوط به احکام و منابع و مصارف را بررسی و تصویب می‌کند و بعد از تصویب بخش اول و ابلاغ به دولت، نوبت به بررسی بخش دوم مربوط به جداول می‌رسد.

بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در اسفندماه ۱۴۰۲ برای اجرا به دولت ابلاغ شد؛ امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه به پایان رسید و برای اعمال نظر به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • انگیزه پنهان آمریکا در مخالفت با تجمع‌های دانشجویی
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود