Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمدل بامری روزپنجشنبه در دیدار رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان با وی در فرمانداری چابهار اظهار داشت: گندم از بندرچابهار وارد و به سایر نقاط کشور حمل و تبدیل به آرد شده و مجددا با هزینه های گزاف و کرایه حمل نجومی به این شهرستان بازگشته و بدست مردم می رسد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران آمادگی لازم برای احداث کارخانه آرد را دارند افزود: ضروریست هر چه سریعتر تصمیمات و پیگیری لازم در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مسائل و مشکلات و کمبودهای منطقه و ضرورت سرمایه گذاری در زمینه فرآوری نهاده های دامی و تولید شکر سفید از شکر قهوه ای با توجه به واردات کالاهای اساسی از طریق بنادر چابهار بیان کرد: ایجاد کارخانه شکر، روغن، نهاده های دامی و خوراک دام و طیور از دیگر ضرورتهاست.

فرماندار چابهار گفت: با توجه به موقعیت و شرایط خاص تجاری شهرستان چابهار نیاز است در حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی به شهرستان چابهار توجه و نگاه ویژه ای از سوی مسوولان صورت گیرد.

بامری با تاکید ویژه بر توجه به مسائل و مشکلاتی چون نظارت بر اصناف و بازار با توجه به شرایط کنونی کشور از نظر شیوع کرونا ادامه داد: با توجه به اینکه کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا دچارمشکلاتی شده لازم است تا همه مسوولان با دغدغه مندی مضاعف نسبت به گذشته وظایف محوله خود را به انجام برسانند.

وی با اشاره به درگیر شدن مسوولان عالی کشور با موضوعاتی چون اجاره بهای مسکن، خاطرنشان کرد: اینکه مسوولان عالی کشور به این امر در ظاهر ساده ورود کرده اند، نشان از اهمیت موضوع دارد لذا باید اقدامات مناسب و مورد نیاز از سوی مسوولان امر انجام پذیرد.

وی ادامه داد: از اینرو اتحادیه ی مربوطه می بایست تمام مشاورین املاک سطح شهرستان را موظف به اجرای مصوبه ای کند که اخیرا توسط هیات دولت به تصویب رسیده و قوه قضائیه حمایت کامل خود را اعلام کرده است. 

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اتحادیه ها مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و مردم هستند و باید با متخلفان در اجرای دستورالعمل های بهداشتی برخورد های جدی صورت پذیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان نیز اظهار داشت: حوزه های مختلف مربوط به صنعت، معدن و تجارت و تنظیم بازار و موارد مطرح شده در زمینه ایجاد کارخانه های فرآوری کالای اساسی اقدامات و پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

داود شهرکی گزارشی از اقدامات انجام شده در یکسال گذشته بمنظور جذب و هدایت شرکت های بزرگ بخش خصوصی به ظرفیت های مختلف معدنی استان از جمله مس، آهن، طلا و آنتیموان نیز ارائه کرد.

وی افزود: در بخش صنعت از جمله سیمان، کاشی و لاستیک نیز سرمایه گذاریهایی در حال انجام است که بزودی به بهره برداری خواهد رسید و زمینه اشتغال تعدادی از نیروهای بومی را فراهم خواهد آورد.

وی گفت:  در زمینه تامین و تنظیم بازار کالاهای اساسی نیز در سال گذشته اقدامات متعددی صورت پذیرفته ولی کافی نیست.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان هفته دولت چابهار صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان هفته دولت چابهار سیستان و بلوچستان هفته دولت چابهار صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است

معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر عصر امروز (شنبه) در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رییس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه های همکاری های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت نیز می باشد، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ده ساله همکاری های دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه ها و قراردادهای امضاء شده هر چه سریع تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رییس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی ، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می توانند با تعمیق روابط خود تحریم های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای 12 تفاهم نامه امضاء شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت های شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت های ایران در زمینه های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد