Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در حاشیه نشست امروز استانداران سراسر کشور با تاکید بر اینکه تلاش وزارت کشور بر فعال سازی همه ظرفیت‌ها برای مدیریت بیماری کرونا و کمک به حل مساله معیشت مردم است؛ گفت: دغدغه‌های مردم عزیزمان را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

احمد وحیدی در نشست امروز استانداران سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی با دو محور مدیریت و مهار بیماری کرونا و تنظیم بازار برگزار شد با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های موجود در کشور در کمک به بهبود معیشت مردم و مهار بیماری کرونا استفاده کنیم؛ گفت: در نشست امروز موضوعات مهم و اساسی کشور را به صورت ویدئوکنفرانسی با استانداران سراسر کشور مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر وحیدی با اشاره به اینکه در نشست امروز آخرین وضعیت اقتصادی، سیاسی استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت: تصریح کرد: به صورت مشخص دو موضوع کرونا و مسائل تنظیم بازار با استانداران بحث شد و دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوبی از سوی استانداران مطرح شد.
وزیر کشور در ادامه صحبت‌هایش گفت: درخصوص دو موضوع تنظیم بازار و کرونا در سطح شوراهای مختلفی که در دولت تشکیل خواهد شد؛ دغدغه‌های ملت عزیزمان را دنبال می‌کنیم.
وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: زمینه‌های خوبی هم در زمینه مهار بیماری کرونا و هم مدیریت مسائل مربوط به تنظیم بازار در کشور وجود دارد که ان شاا… با استفاده از ظرفیت‌های موجود، بتوانیم گام‌های خوبی در این زمینه برای حل مسائل مردم برداریم. / ایرنا

رسیدگی به مطالبات مردم مهم‌ترین برنامه وزارت کشور است

وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور با تمام ظرفیت‌های قانونی در جهت حل مشکلات مردم قدم برخواهد داشت؛ گفت: توجه به مطالبات مردم مهم‌ترین برنامه و رویکرد وزارت کشور است و امید دارم در این عرصه با همراهی سایر دستگاهها بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.
احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، گفت: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق به من داده شد که بتوانم در این سنگر باشم امانت بزرگی است این امانت را طوری حفاظت کنیم که مورد رضایت خداوند باشد.
وی با بیان اینکه در چارچوب‌های قانونی و ارزشهای انقلابی با تمام توان در خدمت مردم خواهیم بود، تصریح کرد: در این شرایط بسیار مهم و حساس کشور عزیز و سربلند مان باید بتوانیم مطالبات مردم را به نحو موثری انجام دهیم.
وزیر کشور با تشریح این موضوع که طبیعتا امروز قبل از هر چیزی رسیدگی به مطالبات مردمی در صدر توجهات قرار دارد؛ خاطر نشان کرد: در رابطه با مشکلاتی که مردم دارند باید مسائل را دنبال کنیم طبیعتا یکی از مسائل هم کرونا است قرارگاه‌های عملیاتی کرونا در وزارت کشور را جزء موضوعات اولیه ما خواهد بود.
وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌هایش به دیگر دستورکارهای مهم پیش رو اشاره کرد و گفت: مسائل مرتبط با وزارت کشور از جمله استانداران، فرمانداران، شهرداران و بخشداران برای چگونگی کمک به معیشت مردم و رفع مشکلات شان مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.
وحیدی در خصوص تحولات افغانستان هم بیان داشت: با توجه به مواردی که همگی مستحضر هستند در افغانستان بعضی از مردم این کشور به مرزهای ما آمدند و با ترتیبی که انجام شد به خوبی ساماندهی شدند و همچنین با هماهنگی‌هایی که با مسئولین دولتی در افغانستان شده بخشی از اینها برگشتند بخشی هم برخواهند گشت و هم اکنون مشکلی در مرزها وجود ندارد.
وی اضافه کرد: طبیعتا افغانستان یک همسایه مهم ما است و با گفتگوهای گروه‌ها و جریان‌های مختلف در غیاب امریکایی‌ها ناآرامی در منطقه نداریم و در این بستر جمهوری اسلامی ایران مثل همیشه حامی ملت بزرگ افغانستان است. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بیماری کرونا مطالبات مردم وزیر کشور تنظیم بازار نشست امروز وزارت کشور ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شمال عراق از سوی ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز چهارشنبه در بیانیه‌ ای از بمباران منطقه متینا در شمال عراق از سوی این کشور خبر داد.

وزارت دفاع ترکیه در این ارتباط اعلام کرد که در جریان حمله هوایی مذکور مواضع پ ک ک هدف قرار گرفته است.

منابع خبری اضافه کردند که در این حادثه ۷ تروریست کشته شده‌ اند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه مؤثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست‌های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است

کد خبر 6094675

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است