Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته از سیروس پورموسوی و مهدی رحمتی به عنوان جدی ترین گزینه های هدایت آلومینیوم نام برده می‌شد اما حالا خبر می رسد شانس رسول خطیبی برای هدایت این تیم از همه بیشتر شده است.

هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک پنجشنبه و جمعه را به مذاکره با گزینه های سرمربیگری این تیم اختصاص داده و در حالی که قرار بود از جمع ۵ گزینه نهایی یک مربی به عنوان جانشین علیرضا منصوریان انتخاب شود، در حال حاضر گزینه ها دو برابر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، شرایط در باشگاه آلومینیوم اراک تداعی‌کننده یک آشفته‌بازار واقعی است. بعد از آنکه سعید عباسی بدون هماهنگی با مدیران کارخانه آلومینیوم و اعضای هیات مدیره باشگاه با علیرضا منصوریان قرارداد دوباره بست، کارخانه آلومینیوم عباسی را کنار گذاشت و قرارداد منصوریان را هم باطل اعلام کرد تا اعضای جدید هیات مدیره پس از انتخاب محرابی به عنوان مدیرعامل جدید، به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم باشند.

ابتدا اعلام شد سید مهدی رحمتی، رسول خطیبی، سیروس پورموسوی، رضا عنایتی و جواد نکونام ۵ گزینه اصلی هدایت آلومینیوم اراک هستند که مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره از میان این پنج نفر یک مربی را برای هدایت آلومینیوم انتخاب می کنند اما در حالی که گفته می‌شد شانس سیدمهدی رحمتی و سیروس پورموسوی از بقیه گزینه ها بیشتر است، با تماس ها و توصیه ها و البته برخی مشاوره‌ها، چند نام جدید به لیست گزینه های هدایت آلومینیوم اضافه شد؛ حسین فرکی، صمد مرفاوی، رحمان رضایی، هومن افاضلی، حمید مطهری و وحید فاضلی هم در لیست گزینه ها قرار گرفتند.

خیلی ها در اراک دوست دارند رسول خطیبی مجدداً به این شهر برگردد و هدایت آلومینیوم را برعهده بگیرد. علاقه بازیکنان و برخی اطرافیان تیم به حضور رسول شانس این مربی را افزایش داده است اما در این میان یکی از افراد تاثیرگذار در باشگاه آلومینیوم که زمان سرمربیگری رسول خطیبی از این باشگاه کنار گذاشته شده بود، در تلاش است مانع بازگشت رسول خطیبی شود، به همین دلیل این شخص با سیروس پورموسوی تماس گرفت و از این مربی خواست با یکی از دلالهای فعال پایتخت در جلسه مذاکره شرکت کند و از کانال او شانس خود را برای نشستن روی نیمکت آلومینیوم افزایش بدهد اما همین که سیروس پورموسوی به اتفاق این ایجنت در جلسه با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم (که این روزها در تهران مستقر شده‌اند و در یکی از هتل های تهران با گزینه های هدایت تیم اراکی مذاکره می کنند) شرکت کرد، اراکی ها از ترس اینکه مبادا تیم با دخالت دلال بسته شود، با وجود اینکه سیروس پورموسوی را کنار رحمتی گزینه اصلی می‌نامیدند، از همکاری با او منصرف شدند.

امروز (جمعه) قرار است حسین فرکی، مهدی رحمتی، رحمان رضایی و سایر گزینه‌ ها برای مذاکره با مدیران آلومینیوم به هتل محل برگزاری جلسه های این باشگاه بروند. تا این لحظه شانس رسول خطیبی از سایر گزینه ها برای نشستن روی نیمکت آلومینیوم بیشتر است و مهدی رحمتی هم گزینه دوم محسوب می‌شود اما مشخص نیست در این آشفته بازار که هر روز تعدادی گزینه جدید از جمع مربیان جوان و با تجربه به باشگاه آلومینیوم معرفی می شود، برای نیمکت این تیم چه سرنوشتی رقم بخورد؟

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو هفته، هفته دایی و پروین بود! / نتایج تیم منتخب قرن (21) فرهاد مجیدی بهترین دستیار دنیا شد؛ شهاب مرتضوی به آرزویش رسید دستگیری بنجامین مندی به اتهام تجاوز جنسی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا | هم گروهی سیتی پاریس و بایرن بارسا! ژرژ مندس وارد پاریس شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه آلومینیوم هدایت آلومینیوم سیروس پورموسوی آلومینیوم اراک رسول خطیبی مهدی رحمتی هیات مدیره گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟

پرسپولیس برای پنجمین بار در 11 بازی گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک تسلیم شد. این بازی هر چند با نتیجه مساوی 4-4 تمام شد اما منجر به حذف تیم پرسپولیس از جام حذفی شد.

به گزارش طرفداری، آلومینیوم اراک تنها تیم شهرستانی تاریخ فوتبال ایران است که بردهایش برابر پرسپولیس بیشتر از باخت هایش است. اراکی ها قبلا 3 بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی برابر پرسپولیس برنده بوده اند و حالا با حذف کردن پرسپولیس از جام حذفی، آن ها پنجمین موفقیت خود را به دست آورده و تنها تیم فوتبال ایران هستند که در بازیهای رودررو برابر تیم پرسپولیس دست پیش را دارد.

در بازیهای دو تیم در وقت قانونی 4 برد برای پرسپولیس و آلومینیوم ثبت شده است اما با برتری در ضربات پنالتی، حالا اراکی ها دست بالاتر را در بازیهای مقابل پرسپولیس دارند. البته آمار نتایج رودررو بر اساس برد و باخت در وقت های قانونی و اضافی محاسبه می شود. به هر حال با این تساوی 4-4، پرسپولیس ناکام و آلومینیوم اراک کامیاب شده و تعداد ناکامی های پرسپولیس برابر اراکی ها 5 به 4 شده است.

حالا آلومینیوم اراک که جام حذفی را از پرسپولیس گرفته، ممکن است 2 جام دیگر را هم از پرسپولیس بگیرد. در دور برگشت لیگ برتر، تیم اراکی تنها تیم برنده برابر پرسپولیس بود و اگر پرسپولیس و استقلال در تمام بازیهای آینده خود برنده باشند، آبی ها با یک امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر می شوند و پرسپولیس به خاطر باخت در بازی اول نیم فصل دوم برابر آلومینیوم اراک، قهرمانی در لیگ برتر و متعاقبا قهرمانی در سوپرجام را از دست می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده