Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاتنهام با جبران شکست در دیدار رفت مقابل نماینده پرتغال، توانست خود را به مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا برساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تاتنهام پنجشنبه شب در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا، به مصاف تیم پاکوش ده‌فریرا رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید تا با پیروزی 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به دور گروهی مسابقات برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هری کین در دقایق 9 و 35 و جیووانی لوسلسو در دقیقه 70 گلزنی کردند.

کین که پس از کش و قوس فراوان در مورد انتقالش به منچسترسیتی در نهایت اعلام کرد که یک فصل دیگر در تاتنهام می‌ماند؛ دوباره به ترکیب تیم لندنی برگشت و با دو گلی که زد، سهم بسزایی در جبران شکست بازی رفت و صعود تاتنهام ایفا کرد.

در دیگر دیدار مهم پنجشنبه، سانتاکلارا مقابل پارتیزان بلگراد صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. این نتیجه باعث شد سانتاکلارا با شکست 3 بر 2 در مجموع دو مسابقه، نتواند به مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا صعود کند.

ناکامی زوریا با وجود گلزنی زاهدی

محمد محبی، بازیکن تازه‌وارد سانتاکلارا جایی در فهرست 18 نفره تیمش نداشت.

پیش از این صعود یاران علیرضا جهانبخش در تیم فاینورد به دور گروهی لیگ کنفرانس اروپا قطعی شده بود.

قرعه‌کشی مرحله گروهی مسابقات امروز (جمعه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام لژیونرهای فوتبال ایران فوتبال اروپا تاتنهام لژیونرهای فوتبال ایران فوتبال اروپا گروهی لیگ کنفرانس اروپا مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقات مرحله نخست کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا