Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برتری 3-0 آاس رم مقابل ترابزون سپور در مرحله پلی آف لیگ کنفرانس اروپا، ژوزه مورینیو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

از ذهنیت تیم و نتیجه بازی راضی هستم. به نظرم ترابزون حداقل شایسته حضور در لیگ اروپا است اما آنها با بدشانسی حتی به لیگ کنفرانس اروپا هم نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایه تاسف است. وقتی رم و ترابزون در پلی آف لیگ کنفرانس اروپا به یکدیگر می خورند یعنی یک جای کار دچار اشکال است. شاید اگر پاتریسیو آن واکنش های فوق العاده را انجام نمی داد، وضعیت بازی متفاوت پیش می رفت. البته او کارش را انجام داد. دقیقا دلیل داشتن دروازه بان برای همین است. او توریست نیست بلکه به آنجا تا دروازه را نجات بدهد.

زانیولو به دلیل اخراج در بازی با فیورنتینا، دیدار بعدی مقابل سالرنیتانا را از دست داد و برای همین به او گفتم می تواند چند روز به مرخصی برود. او درخواست من را رد کرد چون می خواهد در کنار تیم بماند. ذهنیت درست همین است. در بازی قبلی وقتی کارت زرد دوم را گرفت باید او را تشویق می کردم چون دقیقا همان کاری را انجام داد که نیاز بود اما کارت زرد اول بی مورد بود. امیدوارم برای بازی ها هفته آینده به تیم ملی ایتالیا دعوت شود تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.

وقتی توپ در اختیار ما است با توجه به بازیکنان با کیفیت خود، عملکرد خوبی داریم اما باید در بازی بدون توپ پیشرفت کنیم. مردم باید بدانند که ما فعلاً فقط 3 بازی را برده ایم و نه 30 بازی!

قرارداد لورنتزو پلگرینی با رم در انتهای فصل به پایان می رسد و هنوز قرارداد او رسماً تمدید نشده است. پلگرینی به مهره محبوب مورینیو تبدیل شده است. سرمربی رم در این مورد افزود:

پلگرینی باید قراردادش را همین فردا یا نهایتاً پس فردا تمدید کند. او نیاز دارد که سریعاً قراردادش تمدید شود. تلاش زیادی انجام شد تا او در اینجا ماندنی شود. پلگرینی برای کارهای بزرگ، یک بازیکن تعیین کننده است. قرارداد او به زودی تمدید می شود.

تاتنهام رقیب اصلی رم در لیگ کنفرانس اروپا محسوب می شود. از مورینیو پرسیده شد که رم قوی تر است یا تاتنهام و او پاسخ داد:

نظری ندارم چون هنوز حتی یک بازی از تاتنهام در فصل جدید ندیده ام.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو هفته، هفته دایی و پروین بود! / نتایج تیم منتخب قرن (21) فرهاد مجیدی بهترین دستیار دنیا شد؛ شهاب مرتضوی به آرزویش رسید دستگیری بنجامین مندی به اتهام تجاوز جنسی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا | هم گروهی سیتی پاریس و بایرن بارسا! ژرژ مندس وارد پاریس شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های متاتنهام و آرسنال امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تاتنهام و آرسنال

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748666

دیگر خبرها

  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • قطعا ملخ را اینجوری ندیده اید! (عکس)
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید