Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@15:20:56 GMT

نحوه انتخاب تابلو برای دکوراسیون منزل

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۶۲۰۴

تابلو در دکوراسیون خانه و محیط کار نقش بسزایی دارد، اما برای انتخاب آن چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

خبرگزاری میزان _ ایرنا نوشت: باید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد خانه یا دفتر کار یا محیطی شوید و با خود بگویید تابلو‌ها چقدر توی ذوق می‌زند و هیچ گونه هماهنگی با محیط و دکوراسیون خود ندارد. نقش تابلو در دکوراسیون محیط کار و زندگی شما بسیار اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به راحتی می‌توانید یک محیط را با انتخاب تابلویی درست به فضایی سرزنده و شاداب یا جذاب و خاص تبدیل کنید. انتخاب با شماست که می‌خواهید محیط اطرافتان چه انرژی داشته باشد.

چه سبکی را دوست دارید؟

امروزه با تنوعی از مدل‌های مخالف تابلو روبه‌رو هستیم. دیگر آن زمان که فقط نقش گل و درخت یا حیوانات تابلو می‌شد گذشته است. به همین دلیل شما تنوه انتخاب بسیاری دارید. پیش از خرید تابلو یا آثار هنری بهتر است ابتدا تعیین کنید چه سبکی را می‌پسندید. برای این کار می‌توانید صفحات هنری و مجلات دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید، از وب‌سایت‌های انتخاب آثار هنری استفاده کنید یا آثار هنرمندان و طراحان دکوراسیون داخلی را در پینترست، اینستاگرام و رسانه‌های مشابه دنبال کنید.

چه تابلویی به درد شما می‌خورد؟

حالا که سبک مورد علاقه را انتخاب کردید باید سراغ مرحله بعدی بروید و آن انتخاب کردن اندازه تابلو است. تعیین اندازه‌ی درست تابلو‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی است که قبل از اقدام به خریدِ آن‌ها باید در نظر گرفته شود. برای تعیین اندازه‌ی تابلو باید به فضای در اختیار دقت کنید. برای مثال اگر تعداد مبلمان یا وسایل موجود در اتاق با توجه به بزرگی فضای آن کم باشد و با فاصله از یکدیگر چیده شده باشند، یک تابلوی بزرگ به‌راحتی می‌تواند فضا را بسته نشان دهد. توجه به شکل و ابعاد دیوار نکته ضروری بعدی است. برای دیوار‌های بلند که شبیه به یک مستطیل ایستاده به‌نظر می‌رسند، بهتر است از پرتره و تابلو‌های عمودی استفاده شود. اما برای دیوار‌هایی که افقی هستند بهتر است از تابلو‌های افقی استفاده کنید. تابلو‌ها باید تا حدی بزرگ باشند و حداقل دو سوم یا سه‌چهارم کل دیوار را بپوشانند.

هم‌خوانی با محیط

تابلو‌هایی را که برای خرید یا تهیه انتخاب می‌کنید باید نظر سبک و اندازه با فضای منزل و محیط کاری شما همخوانی داشته باشند. می‌توانید رنگ‌هایی در تابلو را انتخاب کنید که با یک یا دو رنگ از رنگ‌های اصلی دکوراسیون هماهنگ باشد. اما بدانید نباید به اجبار از تابلو‌هایی استفاده کنید که ترکیبی از رنگ‌های موجود در فضای اتاق باشد. کمی خلاق باشید و به تضاد رنگ‌ها کنار یکدیگر دقت کنید.

بیشتر بخوانید: راهکار‌هایی برای نو کردن مبل و میز کهنه انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: دکوراسیون تابلو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دکوراسیون تابلو تابلو ها رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند
  • نحوه طبخ و سرو سیری پای توسط یک آشپز مشهور خیابانی (فیلم)
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • برای عایق کاری ویلا با استفاده از عایق الاستومری