Web Analytics Made Easy - Statcounter

منشی جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت تایپ ده انگشتی و سریع روابط عمومی قوی، مسئولیت پذیر، رازدار و ظاهری آراسته مسلط به آفیس (تایپ تند و اکسل در حد فرمول نویسی مسلط باشد) مسلط به امور اداری و مسئول دفتری تحصیلات: حداقل کارشناسی (ترجیحاً کامپیوتر یا مدیریت) حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط آشنایی به امور دبیرخانه، بایگانی، مکاتبات اداری و اتوماسیون سن25 تا 38 سال آدرس شرکت: میدان انقلاب، بعد از خیابان منیری جاوید، جنب بانک صادرات، ساختمان افق، طبقه 5، واحد 24 ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 08:30 الی 18:00 و پنجشنبه ها 08:30 الی 14:30 (لطفا کارجویان محترمی که مشغول به کار هستند، ارسال رزومه انجام ندهند) حقوق 4 میلیون تومان خالص بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی عیدی سنوات ناهار مسئول دفتر جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت تایپ ده انگشتی و سریع روابط عمومی قوی، مسئولیت پذیر، رازدار و ظاهری آراسته مسلط به آفیس (تایپ تند و اکسل در حد فرمول نویسی مسلط باشد) مسلط به امور اداری و مسئول دفتری تحصیلات: حداقل کارشناسی (ترجیحاً کامپیوتر یا مدیریت) حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط آشنایی به امور دبیرخانه، بایگانی، مکاتبات اداری و اتوماسیون سن 25 تا 40 سال روابط عمومی بالا و توانمندی مدیریت موضوعات متعدد محدوده شرکت: میدان انقلاب ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 08:30 الی 17:00 و پنجشنبه ها 08:30 الی 14:00 (لطفا کارجویان محترمی که مشغول به کار هستند، ارسال رزومه انجام ندهند) حقوق 5 میلیون تومان خالص بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی گرافیست جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت و حضوری خلاق و ایده پرداز تسلط کامل به فتوشاپ، ایلاستریتور، کورل و ایندیزاین تسلط به امور چاپی طراحی به جعبه های بسته بندی تسلط به موشن گرافی حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط محدوده شرکت: میدان انقلاب ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 08:30 الی 17:00 و پنجشنبه ها 08:30 الی 14:00 ارسال نمونه کار الزامی است حقوق ثابت توافقی بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی ناهار عیدی مسئول تولید محتوا جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت حضوری آشنایی با نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مسلط به تولید محتوا بصری و گرافیکی شبکه های اجتماعی و وب سایت (بنر، عکس، گیف) مسلط به استراتژی های اینستاگرام باسلیقه و خلاق متعهد و با انگیزه دارای سابقه کار مفید و نمونه کار روحیه کار تیمی و انگیزه بالا برای یادگیری محدوده شرکت: میدان انقلاب ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 08:30 الی 17:00 و پنجشنبه ها 08:30 الی 14:00 ارسال نمونه کار الزامی است حقوق ثابت توافقی بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی ناهار عیدی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09195605971 واتساپ 09195605971 پربیننده ترین اعلام نتایج آزمون جامـع مشمولان استخدامی آموزش و پرورش استخدام مدیر مالی و اداری با بیمه و دریافتی 10 میلیون در کرمان استخدام سرپرست فروش، توزیع کننده و راننده پایه 2 در خوزستان استخدام ویراستار و نمونه خوان محتوای مجله در سورنا انتخاب برتر در تهران استخدام فروشنده مواد غذایی با حقوق ثابت، بیمه، پاداش در مارکت 59 در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی شنبه تا چهارشنبه 08 30 الی 00 و پنجشنبه ها 08 30 الی 14 خانم نوع همکاری میدان انقلاب سابقه کار ساعت کاری تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها

روزبهانی گفت: یک دانش آموز در سن پایین تفکر انتقادی ندارد و شاید درحالی که دیگران به او می‌خندند نتواند از خودش دفاع کند و همین امر می‌تواند آسیب زیادی به کودک بزند.

حسین روزبهانی، روانشناس و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با تاثیرات مثبت و منفی معلم بلاگری اظهار داشت: فضای مجازی و معلم بلاگری، تأثیر معلم بلاگری و تولید محتوایی که این افراد انجام می‌دهنو که قطعاً هم خیلی زیاد شده است را، می‌تونیم به طور همزمان هم یک اتفاق مثبت و هم یک اتفاق منفی در نظر بگیریم. این کار یک شمشیر دو لبه است که یک‌سری محاسن و یک سری معایب دارد.

وی در رابطه با مزایای این کار افزود: زمانی که اون معلم بلاگر یک شیوه تدریس را در فضای مجازی ارائه می‌دهد که خوب و رسا و جذاب هست، باعث می‌شود تعداد مخاطبانش بالا برود و به جای این که یک کلاس بیست نفره از این سبک تدریس استفاده کنند، یک جامعه خیلی بیشتر و جامعه آماری بزرگ‌تری از این سبک تدریس استفاده می‌کنند.

وی افزود: معلم در این موارد سعی می‌کند یک سری خلاقیت‌ها در روش تدریس داشته باشد. مثلا در محتوا یا ساده‌سازی دروس که همین موضوع باعث می‌شود که دانش‌آموزان علاقه بیشتری به آن درس پیدا کنند. همچنین این گسترش جامعه آماری شامل معلم‌های دیگر در شهر‌های کوچیک نیز می‌شود. برای مثال معلم‌هایی که جوان و تازه کار هستند و استرس شروع تدریس را دارند، اگر بخواهند تدریس کنند، با دیدن این شیوه تدریس اولاً تجربه و اطلاعات نو کسب می‌کنند و ثانینا شاید از استرسشان کاسته شده و آمادگی لازم برای آموز دادن را پیدا کنند.

روزبهانی در رابطه با ابعاد منفی این موضوع تصریح کرد: معمولاً معلم‌ها در فیلم‌ها و تولید محتوا‌هایی که از دانش آموزان و در فضای مجازی منتشر می‌کنند، سعی می‌کنند فضایی شاد و خنده دار را نمایش دهند و یا از یک سری از رفتار‌های دانش آموزان فیلم برداری می‌کنند که شاید برای دیگران خیلی خنده دار باشد؛ این را نیز باید در نظر گرفت که یک دانش آموز در سن پایین تفکر انتقادی ندارد و شاید درحالی که دیگران به او می‌خندند نتواند از خودش دفاع کند و همین امر می‌تواند آسیب زیادی به کودک بزند و حتی روی خانواده‌اش تأثیر بگذارد.

وی در ادامه گفت: یکی از عوارض آن رفتار نادرست این است که کودک معمولاً سعی می‌کند تنها قسمت شاد خودش بروز بدهد و هیجاناتی مثل غم و غصه ناراحتیش را سرکوب کند. خب همین موضوع باعث می‌شود که خیلی نمایشی رفتار کند و سعی کند این بخش از زندگی خود را حذف و یا مخفی کند. واقعیت‌های زندگی شو و سعی کن لبخند‌ها غیر واقعی داشته باشه که می‌تواند از لحاظ روانی به او آسیب بزند و حتی می‌تواند تا حدودی هوش هیجانی کودک را کاهش بدهد.

دیگر خبرها

  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • ۳۱۳۰ نفر از یزد به حج تمتع اعزام می‌شوند