Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@22:39:58 GMT

نعمتی: رقابت با حریف چینی سخت و دشوار خواهد بود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۶۵۱۷

نعمتی: رقابت با حریف چینی سخت و دشوار خواهد بود

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، مسابقات مرحله تعیین رنکینک مسابقات تیر وکمان بازی های پارالمپیک برگزار و زهرا نعمتی در بخش ریکرو انفرادی زنان با کسب ۶۳۰ امتیاز در ماده ریکرو انفرادی سوم شد. وی در مرحله بعد به مصاف اِما رُز از آمریکا می رود.

زهرا نعمتی در خصوص رقابت های صبح امروز گفت: ابتدا باید بگویم رقابت ها در شرایط آب و هوایی بسیار گرم و شرجی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از بازی ها تمامی حریفان با حداکثر توان خود حضور پیدا کرده اند و رقابت های  دشواری پیش روی ما قرار دارد. با این حال ما اینجا هستیم برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نعمتی در ادامه گفت: در این دوره از بازی ها، هم رقیب ایتالیایی من که با وی در لندن رقابت کردم و هم رقیب چینی (وو چونیان) که با او در ریو مسابقه دادم، در توکیو حضور پیدا کرده اند. با این حال احساس می کنم رقابت اصلی من با رقیب چینی باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زهرا نعمتی توکیو ایالات متحده آمریکا پارالمپیک توکیو توکیو زهرا نعمتی کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی

چلسی 4 سال در استمفوردبریج شکست نخورد. منچسترسیتی 58 بازی با رکورد تاریخی آن‌ها فاصله دارد. 

طرفداری | چند رکورد مهم لیگ برتر همچنان به نام منچسترسیتی و پپ گواردیولا ثبت نشده‌اند.

با پیروزی 5-1 مقابل وولورهمپتون، سیتیزن‌ها به شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی ادامه دادند. از شکست 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022 تا به امروز، تیم تحت هدایت گواردیولا هرگز در اتحاد شکست را تجربه نکرده است. نوار شکست‌ناپذیری آن‌ها در لیگ برتر به عدد 29 رسید که در حال حاضر در بین تیم‌های فعلی لیگ برتر بهترین عملکرد محسوب می‌شود. با این حال، اگر در بحث رکورد شکست‌ناپذیری خانگی کاوش عمیق‌تری داشته باشیم، با عملکرد شگفت‌انگیز چلسی مواجه خواهیم شد. آبی‌ها در حد فاصل مارس 2004 تا اکتبر 2008 هرگز در ورزشگاه استمفوردبریج شکست نخوردند. این رکورد تا امروز دست نخورده باقی‌مانده و تنها لیورپولِ یورگن کلوپ در سال 2017-2021 با 68 بازی به آن نزدیک شد. 

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی لیگ برتر

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی