Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه دانشگاه علامه طباطبایی، هفتمین نشست هیأت امنای این دانشگاه برگزار و در آن مصوب شد این دانشگاه با هدف گسترش پیوندهای علمی و فرهنگی میان جامعه دانشگاهی و اهالی رسانه ۲ کشور، سالانه به ۳۵ نفر از اعضای هیأت علمی و دانشجویان نخبه کشور افغانستان بورسیه تحصیلی اعطا کند.

این مصوبه به استناد ماده یک قانون احکام دایمی برنامه های توسعه کشور، با در نظر گرفتن استانداردها و شاخص های لازم همچنین با تشخیص و تصویب هیأت رییسه دانشگاه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه علامه طباطبایی نخستین دانشگاه ایرانی است که از سال ۱۳۹۷ بورسیه ای ویژه اعضای هیأت علمی، دانشجویان نخبه و روزنامه نگاران افغان اختصاص داده است.

شمار این بورسیه در سال های گذشته ۲۰ مورد بود که در سال ۱۴۰۰ به ۳۵ مورد افزایش یافته است.

برچسب‌ها دانشگاه علامه طباطبایی افغانستان بورسیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی افغانستان بورسیه دانشگاه علامه طباطبایی افغانستان بورسیه دانشگاه علامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود