Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:19:10 GMT

عملیات اجرایی  شبکه آبیاری سد گیوی شتاب گرفت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۷۰۷۴

عملیات اجرایی  شبکه آبیاری سد گیوی شتاب گرفت

به گزارش روز جمعه ایرنا، عباس جنگی مرنی در بازدید از پروژه شبکه آبیاری گیوی با اشاره به اخذ فایناس ۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریالی از بانکهای کشاورزی و سپه برای احداث طرح شبکه آبیاری پایاب سد مخزنی گیوی گفت: در حال حاضر، شبکه آبیاری گیوی در جبهه‌های کاری مختلف با فاینانس مالی دریافتی  در حال احداث است.

وی از پرداخت  قسط دوم تسهیلات ماده ۵۶ طرح شبکه آبیاری سد گیوی توسط بانک‌ کشاورزی در روزهای آینده خبر داد و گفت: گسترش و توسعه عملیات اجرایی طرح در جبهه‌های کاری جدید به ویژه شروع عملیات فاز اول احداث شبکه اصلی پایاب در گیوی بالا همزمان با احداث تونل های شماره یک و ۲ و لوله‌گذاری سامانه انتقال آب انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز پورمهر معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز  گفت: بخش اول حمل لوله فولادی تولید شده برای شبکه آبیاری گیوی به کارگاه به میزان ۱۴۲ شاخه به متراژ ۱۷۰۰ متر به اتمام رسیده و از این مقدار  ۱۲۰  شاخه به متراژ ۱۴۴۰ متر نصب شده و بقیه لوله‌ها هم در حال نصب و اجرا می باشد و قرار است حمل بخش دوم لوله های تولید شده به تعداد ۸۲ شاخه نیز از اواخر هفته آینده به کارگاه شبکه آبیاری گیوی حمل و نصب شوند.

وی پیشرفت حفر تونل شماره یک را حدود ۲۰۰ متر اعلام کرد و گفت: عملیات حفاری تونل شماره ۲ نیز از شهریور ماه شروع می شود و برنامه ریزی برای شروع عملیات حفاری و لوله گذاری فاز اول احداث شبکه اصلی در گیوی بالا پس از خرید اراضی در هفته های آینده انجام خواهد شد.

رضا حبیبی نماینده مجری طرح شبکه آبیاری گیوی هم در این بازدید گفت: احداث سامانه انتقال آب و شبکه اصلی آبیاری پایاب سد گیوی با مشارکت بانکهای کشاورزی و سپه به عنوان تامین کننده مالی طرح از محل تسهیلات مالی ماده ۵۶ در شهرستان کوثر توسط شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در حال انجام است و بیش از ۶۵ کیلومتر لوله گذاری فولادی، جی آر پی و پلی اتیلن در ۲ بخش سامانه انتقال آب و شبکه اصلی ‌پایاب سد گیوی  انجام خواهد شد.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در جنوب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها جهش تولید آبیاری شرکت آب منطقه ای اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید آبیاری شرکت آب منطقه ای جهش تولید آبیاری شرکت آب منطقه ای اردبیل اعتبار شبکه آبیاری گیوی شبکه اصلی سد گیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی نژاد فرماندار خوی در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از ۱ هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود 
وی افزود: کار‌های زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است 
فرماندار خوی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان