Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعلی چنگیز از وضعیت استقلال می گوید

عبدالعلی چنگیز معتقد است فضای مجازی ضربه زیادی به فوتبال زده است.

به گزارش طرفداری، عبدالعلی چنگیز در خصوص وضعیت استقلال به مهر گفت:

کادر فنی استقلال بر اساس آنالیزی که انجام داده بازیکنان جدید را به خدمت می‌گیرد. ضمن اینکه معمولاً از لیستی که کادر فنی به مدیریت برای جذب بازیکن می‌دهد شاید چند نفر نتوانند بنا به هر دلیلی به تیم اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین هواداران باید تحمل بیشتری داشته باشند و اجازه دهند کادر فنی با آرامش کارش را انجام داده تا بتواند با جذب بازیکنان مورد نظر یک تیم خوب را برای فصل جدید آماده کند.

چنگیز در مورد حواشی به وجود آمده در این روزها و صحبت‌هایی که در مورد تغییر سرمربی تیم شده بود، گفت:

متاسفانه فضای مجازی ضربه زیادی به فوتبال ما زده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت. شایعات زیادی در مورد تغییرات به وجود می‌آید که هیچکدام پایه و اساس درستی ندارد و اینجاست که مسئولان باشگاه باید خودشان مستقیماً با مردم صحبت کنند تا اجازه ندهند شایعات جو را متشنج کرده و باعث دلخوری و تحریک هواداران شود.

وی در ادامه تصریح کرد:

استقلال در چند فصل گذشته نتوانسته به قهرمانی دست یابد و همیشه هم دلیل آن این بوده که سرمربی خودش تیم را نبسته اما امسال تیم با نظر فرهاد بسته می‌شود و مطمئنم مجیدی آنقدر باهوش است که یک تیم خوب را خواهد بست تا بتواند در فصل پیش رو عملکرد موفقی داشته باشد.

مهاجم پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد:

تمام مسئولان استقلال اعم از مدیر، اعضای هیات مدیره، کادر فنی باید همدل و یکسو باشند. این روزها روزهای حساسی برای استقلال است و وحدت و همدلی می‌تواند عامل اصلی موفقیت آبی پوشان هم در فصل نقل و انتقالات و هم در ادامه راه یعنی شروع لیگ برتر باشد.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو هفته، هفته دایی و پروین بود! / نتایج تیم منتخب قرن (21) فرهاد مجیدی بهترین دستیار دنیا شد؛ شهاب مرتضوی به آرزویش رسید دستگیری بنجامین مندی به اتهام تجاوز جنسی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا | هم گروهی سیتی پاریس و بایرن بارسا! ژرژ مندس وارد پاریس شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عبدالعلی چنگیز کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند ترزیچ را داشت، ما یک نابغه قلابی!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در فرانسه منتقدان زیادی دارد. او توانسته پی اس جی را برنده دو جام کند ولی دیشب در رساندن پاریس به فینال لیگ قهرمانان ناکام ماند. شکل رفتار او در نشست‌های خبری و حمله صریح به خبرنگاران و کارشناسان فوتبال باعث شده دشمنان او در فرانسه زیاد شوند.

یکی از این منتقدان دنیل ریولو است. او بعد از شکست بازی رفت از ترکیب ابتدایی پی اس جی و پست بازی امباپه انتقاد کرده بود و با کنایه به انریکه لقب نابغه را داد.

دیشب او بار دیگر به مربی اسپانیایی حمله کرد: «ما حذف شدیم چون دورتموند ترزیچ را روی نیمکت داشت ولی روی نیمکت پاریس یک نابغه قلابی نشسته بود. نابغه روی نیمکت، راه حلی برای فرار از شکست پیدا نکرد. وضعیت روحی تیم از روز اول مثبت نبود. روحیه ها کمی بهتر شد، اما تیم از نظر تاکتیکی اصلا. مردم دیگر نگویند لوئیس انریکه یک نابغه است. ترزیچ در دو بازی به او درس فوتبال داد و نشان داد نابغه کیست.»

ریولو ادامه داد: «انریکه خودش را عقل کل می داند و به تنهایی می خواست راه حل را پیدا کند اما ترزیچ که برای اکثر مردم ناشناخته بود، دو بار به انریکه درس فوتبال داد. حالا ما نابغه ای را داریم که دو سال دیگر در پاریس ادامه خواهد داد و به قول خودش هر هفته ایده های خوبی خواهد داشت. دورتموند ممکن است استثنایی نباشد، اما آنها فوق العاده باهوش هستند. ترزیچ مربی ای است که کسی او را نمی شناسد و یک مربی بومی به حساب می آید. اما تیمش فوق العاده باهوش است. ما یک نابغه قلابی داریم ولی آنها ترزیچ را داشتند. او یک تاکتیک نسبتا ساده را اجرا کرد و با همان  روش خیلی خوب پیش رفت. باهوش بودن در فوتبال بسیار مهم است. ما حذف های زیادی از پی اس جی را تجربه کرده ایم. بیشتر اوقات بعد از حذف ها عصبانی بودم. امشب عصبانی نیستم، بلکه پر از ناامیدی هستم.»

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای اورتون؛ فرهاد مشیری از توافق برای فروش باشگاه خارج می‌شود
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • دورتموند ترزیچ را داشت، ما یک نابغه قلابی!
  • آنقدر ناراحتم که نمی توانم خوب حرف بزنم
  • اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضربه زد/ ناهماهنگی دفاع آبی‌ها در نبود رافائل سیلوا
  • اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضرر زد/ ناهماهنگی دفاع آبی ها در نبود رافائل سیلوا
  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • گوشته زمین آنقدر داغ است که صفحات پوسته زمین بر آن شناورند!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب