Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از بهره برداری و کلنگ زنی ۷۵ پروژه با اعتبار ۷۱۰ میلیارد تومان در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

فضل الله رنجبر در گفت وگو با ایسنا،  اضافه کرد: در این هفته ۲۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۳۷ میلیارد تومان شامل ۲۵ پروژه افتتاحی و سه پروژه کلنگ زنی  در شهرستان کرمانشاه افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر ادامه داد: این پروژه‌ها به طور عمده در بخش عمران روستایی و شهری به ویژه در سطح روستاها اجرایی شده اند که شامل گازرسانی به ۱۷ روستا با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار، احداث و توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) و...هستند.

فرماندار کرمانشاه اشاره ای هم به طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی افتتاحی شهرستان کرمانشاه در هفته دولت داشت و گفت: در این هفته در مجموع ۴۷ طرح اقتصادی و اشتغال زایی با سرمایه گذاری ۲۷۳ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود که تنها یک طرح آن کلنگ زنی است.

رنجبر ادامه داد: طرح‌های اقتصادی و اشتغال زایی شهرستان شامل پروژه های مرتبط با اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار، گلخانه و سردخانه در بخش کشاورزی بوده، ضمنا چند پروژه هم مرتبط با اشتغال خرد خانگی، طرح تولید قیر، پودر بیتومین، قیرصنعتی، انواع سیم و مفتول و ... هستند.

وی اضافه کرد: طرح های اقتصادی و اشتغال زایی شهرستان ۱۰۶۲ فرصت شغلی ایجاد خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها افتتاح پروژه در هفته دولت كرمانشاه اقتصادی و اشتغال میلیارد تومان کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود