Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:15:43 GMT

روایت سایت معتبر ورزشی جهان از رقابت امروز زهرا نعمتی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۷۱۳۰

روایت سایت معتبر ورزشی جهان از رقابت امروز زهرا نعمتی

سایت اینساید دگیمز به بررسی رقابت امروز زهرا نعمتی قهرمان جهان و پارالمپیک در توکیو پرداخته است.

به گزارش ایمنا، زهرا نعمتی امروز رقابت‌های خود در پارالمپیک را شروع خواهد کرد. البته، مسابقات امروز مقدماتی است و در روزهای آینده، توزیع مدال صورت می‌گیرد که ملی پوش کشورمان بخت مسلم مدال طلا به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت اینساید دگیمز با توجه به این وضعیت، در گزارشی عنوان کرد: "زهرا نعمتی برنامه ریزی کرده تا سومین مدال طلای خود را در پارالمپیک توکیو کسب کند اما باید برای این مدال ریکرو، با وو چون یان از چین رقابت کند. در مسابقات ۲۰۱۶ ریو نیز این دو مسابقه دادند که نعمتی به طلا و وو به نقره رسید. البته، مدال برنز هم به میلنا اولزواسکا از لسهتان رسید. اکنون هر سه در توکیو به دنبال عنوان مورد علاقه شأن هستند."

البته، ایران در بازی‌های پارالمپیک ریو موفق شد توسط غلامررضا رحیمی به مدال طلای مردان ریکرو نیز دست پیدا کند. این مدال در رقابت با نتسیری از تایلند و ابراهیم رنجبر (دیگر ملی پوش کشورمان) به دست آمد. این بار رقابت در توکیو ادامه دارد اما رنجبر موفق به کسب جواز حضور در بازی‌ها نشده است.

در این دوره، نعمتی و رنجبر تیم میکس ایران را نیز تشکیل داده‌اند که باید دید چه نتیجه‌ای را رقم خواهند زد.

منبع: فارس

کد خبر 517402

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارالمپیک پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک ایران زهرا نعمتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زهرا نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار  شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می شود.

 

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • ساعت پخش زنده بازی رم و بایرلورکوزن از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد