Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از دیپلمات‌های ناتو اعلام کرد، نیروهای طالبان تدابیر امنیتی را تشدید می‌کنند و نیروهای بیشتری را برای مدیریت جمعیت گیت‌های فرودگاه کابل می‌گمارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری العربیه، ناتو از طالبان خواسته تا موضع خود را درباره قوانین دولتی و مرام‌نامه خودش مشخص کند چون ترس و اضطراب باعث شده تا افغان‌های بیشتری در گیت‌های ورودی فرودگاه کابل گرفتار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند کمک‌رسانی نیروهای آمریکایی برای خارج کردن افغان‌ها پس از حملات بیرون از فرودگاه از سوی داعش که به کشته شدن ۱۳ سرباز آمریکایی و ده‌ها غیرنظامی دیگر منجر شد، دچار اختلال شده است.

یکی از دیپلمات‌های ناتو در کابل گفته که تمامی نیروهای خارجی تا ۳۱ اوت سال جاری میلادی به روند خارج کردن شهروندان و کارمندان سفارتخانه‌هایشان کمک می‌کنند.

این دیپلمات که خواست نامش فاش نشود، همچنین ادامه داد: طالبان در اطراف فرودگاه کابل تدابیر امنیتی را تشدید می‌کند. برقراری امنیت از سوی طالبان، مسئولیت آنهاست. طالبان باید شبکه داعش را مورد تحقیقات قرار دهد.

مقام‌های بهداشتی افغان می‌گویند، حدود ۹۰ تن در جریان حملات انتحاری روز پنجشنبه کشته شدند. داعش مسئولیت این حملات را برعهده گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افغانستان طالبان داعش انفجار فرودگاه کابل فرودگاه کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران

رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران از اتخاذ تمهیدات امنیتی برای برگزاری دور دوم انتخابات در شهر و استان تهران خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو محسن نایبی صبح پنجشنبه در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که با حضور شجاعان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی وزارت کشور، جلایی، مدیرکل فناوری شورای نگهبان، علوی، قائم مقام شورای نگهبان هیأت نظارت استان تهران و سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» و تبریک روز معلم و مقام استاد اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که علی رغم توطئه دشمنان نظام مقدس اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند در سلامت و امنیت کامل برگزار و باعث فخر و مباهات کشور و سرخوردگی بدخواهان این ملت شد.

نایبی با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق گفت: اثرات و برکات این اقدام در آینده هرچه بیشتر بگذرد نمایان‌تر خواهد شد.

وی عنوان کرد: تأمین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای بر هم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه آنان را خنثی کنیم.

بر اساس این گزارش مرحله دوم انتخابات روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک و در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا مانند دور اول برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه