Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:33:14 GMT

ارزش شرکت آلفابت (گوگل) به ۲ تریلیون دلار نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۷۳۴۸

ارزش شرکت آلفابت (گوگل) به ۲ تریلیون دلار نزدیک شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، ارزش سهام شرکت آلفابت، شرکت مادر گوگل، در معاملات دیشب بازارهای آمریکا به ۲ تریلیون دلار نزدیک شد. این شرکت حالا به دنبال این است تا با عبور از این سطح در کنار اپل و مایکروسافت قرار بگیرد.

ارزش سهام آلفابت در معاملات دیشب برای چهارمین روز متوالی رکوردشکنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهام آلفابت امسال بیش از ۶۰ درصد جهش کرده است و حتی باعث شده است کارشناسان بازار در مورد حبابی بودن آن هشدار بدهند.

مت مالی، استراتژیست ارشد بازار در شرکت میلر تاباک، می‌گوید: سهام گوگل (آلفابت) بیش از اندازه خریداری شده است. حتی برای بهترین شرکت‌ها هم می‌توان گفت که ارزش سهام آنها در کوتاه مدت از ارزش خود این شرکت‌ها سبقت می‌گیرد.

سهام شرکت گوگل در بین شرکت‌های گروه فانگ، شامل فیسبوک، اپل، آمازون، نتفلیکس و گوگل بهترین عملکرد را در سال ۲۰۲۱ داشته است و رشد سهام آن تقریباً ۲ برابر رتبه دوم این گروه (فیسبوک) بوده است.

کد خبر 5290172

منبع: مهر

کلیدواژه: گوگل بازار سهام بازار سهام امریکا قیمت دلار بانک مرکزی ویروس کرونا قیمت جهانی نفت شاخص کل بورس قیمت جهانی طلا قیمت سکه بهار آزادی قیمت یورو سامانه نیما رای اعتماد به دولت سیزدهم وزارت جهاد کشاورزی وزارت نیرو مرکز مدیریت راه های کشور بانک مرکزی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی

شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود.

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

دیگر خبرها

  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد