Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:06:52 GMT

شماره جدید ماهنامه «فکه» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۷۶۲۹

شماره جدید ماهنامه «فکه» منتشر شد

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در شماره جدید نشریه «فکه» که به پرونده ویژه پزشک جهادگر مرحوم سیدشیرمرد میرعالی می‌پردازد، مطالبی چون «توطئه، مقاومت؛ واکاوی و تبیین برخی از چالش‌های ملت و نظام از آغاز تاکنون، توهم یا واقعیتی چهل ساله»، «سال‌های سرافرازی؛ تاثیر جنگ ایران و عراق بر صحنه بین‌الملل»، «خاک جبهه را بر چشمانش گذاشت و گریست؛ چند برش از یک زندگی- به مناسبت ۲۰ شهریور سالروز شهادت‌ آیت‌الله شهید سیداسدالله مدنی به دست منافقین»، «میدان از نمای نزدیک؛ به مناسبت چهل و یکمین سالروز آغاز جنگ ‌تحمیلی - گفت‌وگویی تاریخی و خواندنی با رئیس‌جمهور دوران جنگ» و «روایتگر سمفونیِ خوشه‌ها؛ به مناسبت درگذشت نویسنده حوزه ادبیات پایداری، سیدحمید سجادی‌منش» به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «آمریکا در افغانستان شکست»، «دفاع هم‌چنان باقی‌ست»، «یک خواهش منطقی»، «خودزنی پریزیدنت»، «اپیدمی عشق»، «شانه‌به‌شانه تا انتها»، «یار امام حسین(ع)»، «پزشک مردم»، «دکترِ جهادی»، «استادی به وسعت وجدان بیدار» و «در زندگی دنبال چه هستی؟» از جمله بخش هایی است که در جدیدترین شماره ماهنامه «فکه» به آن پرداخته شده است.

ماهنامه «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه به مطالبی مربوط به انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه و سیره شهدا می پردازد که امروز دویست و بیستمین شماره آن منتشر شد.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات و رسانه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)



منبع:رویداد 24

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پاک کردن بینی اردوغان محافظانش را به دردسر انداخت (فیلم) خانه هایی که اردوغان برای زلزله زدگان ساخته (فیلم) فیدان تلاش بلینکن برای در آغوش گرفتنش را ناکام گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)