Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@19:55:16 GMT

شعبانی: دو تا سه مدال کسب خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۷۷۹۴

شعبانی: دو تا سه مدال کسب خواهیم کرد

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: میزبانی تا به اینجا خوب و رضایت بخش بوده، اما شرایط کرونایی است و باید بپذیریم که محدودیت‌هایی وجود دارد. البته بچه‌های ما مشکلی از بابت اسکان، تغذیه و دیگر موارد ندارند.

به گزارش ایمنا، غلامرضا شعبانی بهار در پایان رقابت صبح امروز کمانداران کشورمان در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ضمن ابراز رضایت از عملکرد آنها اظهار کرد: امروز اولین روز مسابقات‌مان بود که سه نفر از بچه‌های ما صبح امروز رقابت خود را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه نتایج بچه‌ها تا به اینجای مسابقات خوب بوده است و امیدوارم در روزهای بعدی عملکردی بهتر هم داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از عملکرد کمانداران ایران در این دوره از بازی‌های پارالمپیک چیست؟ تصریح کرد: پیش‌بینی که دستیابی به مدال است. به اعتقاد من حداقل دو تا سه مدال کسب خواهیم کرد که این می‌تواند بیشتر هم باشد، البته رنگ مدال‌ها را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از میزبانی ژاپنی‌ها در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ ابراز رضایت کرد و گفت: میزبانی تا به اینجا خوب و رضایت بخش بوده، اما شرایط کرونایی است و باید بپذیریم که محدودیت‌هایی وجود دارد. البته بچه‌های ما مشکلی از بابت اسکان، تغذیه و دیگر موارد ندارند.

منبع: مهر

کد خبر 517424

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارالمپیک پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک المپیک و پارالمپیک توکیو تیراندازی با کمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان، اظهار کرد: مس رفسنجان سبک خود را نسبت به نیم فصل اول تغییر داده و بازی متفاوتی انجام می دهد، به همین دلیل فردا انتظار بازی خوبی برای هر دو تیم دارم و برای ما خیلی مهم است.

وی بابیان اینکه در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد، افزود: هر دو تیم بازی گذشته را در جام حذفی انجام دادند و بردند؛ مطمئنم با توجه یه اینکه هواداران هر دو تیم به ورزشگاه می آیند، بازی خوبی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تصریح کرد: فردا هر دو تیم می‌خواهند برنده بازی باشند و انتظار بازی خوبی دارند؛ امیدوارم در پایان ما خوشحال باشیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بازی های اخیر، با بیان اینکه در بازی های احیر شایسته باخت نبودیم، بیان کرد: نسبت به نیم فصل اول خیلی بازیکن مصدوم داشتیم مخصوصاً در خط دفاعی و هافبک و همیشه مجبور بودیم تغییرات بدهیم و با توجه به تمام این موضوعات اجرای بدی نداشتیم.

اوزونیدیس با اشاره به اینکه به بازیکنان جوان بها داده‌ایم، ادامه داد: برای بازی فردا هم مصدوم داریم و وقتی مصدومیت پیش می آید، بازیکنان جوان شانس پیدا می‌کنند که خودشان را نشان دهند و آنجه در این شرایط فارغ از جایگاه در جدول مهم است، این است که چیزی به دست آوریم و بازیکنانی برای فصل آینده بسازیم.

وی علت عمده مصومیت ها را به دلیل شرایط زمین دانست و گفت: تیم برای سل آینده حتماً باید به سیرحان برود؛ شرایط زمین تهران خوب نیست، وتغییر شرایط زمین سفت روی زمین نرم باعث مصدومیت شده است. از باشگاه خواستم تیم سال آینده به سیرجان برود.

کد خبر 749440

دیگر خبرها

  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم