Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مومن مدیرعامل آرامستان های شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در فاز سوم قطعات  ۴۹، ۶۰، ۶۴ و فاز دوم قطعات ۶۴ و ۶۵که دارای انحراف قبله بین ۴۰تا۵۰درجه است حدود ۳۶۰۰ اموات دفن شده اند.

وی تصریح کرد: در قطعات دارای انحراف  ۴۲۰۰ قبر رزرو وجود دارد که باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آرامستان‌های شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه بعد از بازدید‌ها و بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم در قطعات ۵۱، ۵۸، ۵۷، ۶۰، ۶۴ و۶۵ انحراف قبله وجود دارد،  یاد آور شد: این انحراف در قبله بیش از ۳۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

حجت الاسلام مومن با تاکید به اینکه از لحاظ شرعی اموات دفن شده دارای انحراف قبله، چون عمدا نبوده هیچ گونه مشکل شرعی ندارد، اظهار کرد: بعد از اینکه مشکل انحراف قبله مشخص شد عملیات دفن اموات متوقف شد.

وی خاطر نشان کرد: در ۳ ماه اخیر ۱۴۰۰ قبر جدید با درجه بندی صحیح ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه افزود: قطعه‌ای برای مشاهیر، هنرمندان و اصحاب قلم آماده شده و ۳۰ قبر دو طبقه نیز ایجاد شده است.

وی ادامه داد: شیوه نامه‌های جدید دفن اموات در باغ رضوان ارومیه از جمله سنگ قبر ۵۰در ۱۸۰ سانتی متر، ممنوعیت کاشت درخت، تابلو زدن و عکس نامتعارف اجرایی می‌شود.  

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قبرستان قبر اموات قبله انحراف اذربایجان غربی ارومیه دارای انحراف انحراف قبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام و اقدام به تامین و توزیع کالاهای ضروری میان آنها شد که عمده ترین آنها شامل کولر گازی، یخچال، مخزن آب و فرش بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به تامین لوازم ضروری مددجویان بیان داشت: ۵۰ درصد از اعتبارات هزینه شده در این زمینه از اعتبارات دولتی و ۵۰ درصد دیگر نیز از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان دوستانه هم استانی های عزیز بوده است.

روشن در ادامه افزود: باعنایت به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما در سال جاری تامین هزار و ۲۰۰ دستگاه کولرگازی در دستور کار این استان قرار گرفته که با همیاری و همکاری سپاه پاسداران استان تا پایان اردیبهشت ماه جاری تحویل مددجویان معزز خواهد شد.

کد خبر 6093885

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان