Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با پیگیری‌های انجام شده در حوزه معاونت غذا و دارو و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه و مدیران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، بیست و پنجمین دستگاه اکسیژن ساز دانشگاه با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه به ارزش بالغ بر دو میلیاد تومان تهیه و در کمترین زمان ممکن دیروز نصب و در مدار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : بیست و چهارمین دستگاه اکسیژن ساز که توسط دانشگاه خریداری شده بود با موافقت استاندار و ریاست دانشگاه تحویل بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) ناجا کرمانشاه شد که با مدیریت کارشناسان تجهیزات پزشکی دانشگاه جانمایی و مقدمات نصب و راه اندازی آن فراهم شد تا در این همه گیری به کمک بیماران مراجعه کننده به مراکز تابعه دانشگاه بشتابد.

شیرزادیان افزود: بیست و سومین دستگاه اکسیژن ساز دانشگاه با پیگیری‌های معاونت غذا و دارو، مدیریت تجهیزات پزشکی و تلاش‌های کم نظیر مدیریت حقوقی دانشگاه با ظرفیت نزدیک به دویست لیتر، تهیه و در اوایل هفته جاری تحویل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) شد تا ظرف هفته آینده مورد نصب و بهره برداری قرار گیرد.

او افزود: با پیگیری تیم مدیریتی دانشگاه و نماینده مردم شهرستان اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، موافقت جهت تهیه یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتر در دقیقه برای بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب؛ حاصل شد و هفته آینده این دستگاه به بیمارستان مذکور اختصاص پیدا خواهد کرد.

شیرزادیان ادامه داد: با پیگیری معاونت درمان دانشگاه، معاونت غذا و دارو و حمایت‌های رئیس و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی ۱۵ تخت جدید جهت بستری بیماران کووید، تحویل شبکه جوانرود شد تا در اسرع وقت این بخش مورد بهره برداری قرار گیرد.

او افزود: مقدمات تحویل تجهیزات ۲۰ تخت بستری به شبکه سنقر فراهم شد تا ظرف هفته آینده این ظرفیت جدید مورد استفاده برای بیماران کرونایی شهرستان مذکور قرار گیرد.

شیرزادیان گفت: از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون نزدیک به ۱۰۰ تخت جدید ICU و بالغ بر ۱۰۰ تخت جدید بستری در دانشگاه تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

او گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تعداد سیلندر‌های اکسیژن تامین شده برای دانشگاه از مرز ۱۲۰۰ عدد هم گذشت و به همین نسبت و نزدیک به ۲۰۰۰ عدد فلومتر، مانومتر اکسیژن، ساکشن دیواری و... برای مراکز تابعه تامین گردیده است.

شیرزادیان افزود: با پیگیر‌های شبانه روزی و هماهنگی موثر با فولاد مبارکه اصفهان، تامین اکسیژن مایع رایگان برای مخازن کرایوژنیک دانشگاه بصورت هفتگی در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

او افزود: تعمیرات اساسی دستگاه‌های سی تی اسکن استان ظرف هفته گذشته به اتمام رسید و خوشبختانه تمامی دستگاه‌های سی تی اسکن استان هم اکنون در مدار خدمت رسانی قرار دارند.

شیرزادیان ادامه داد:  برای نخستین بار، پنج دستگاه انژکتور ماده حاجب سینگل و دوال چمبر دستگاه سی تی اسکن ظرف یکماه گذشته (آخرین تعداد این کالا هفته جاری توزیع گردید) با اعتباری نزدیک به سه میلیارد تومان بین مراکز سی تی اسکن دانشگاه توزیع گردید که با انژکتور دوال سی تی آنژیو مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) در مدار خدمت رسانی قرار گرفته است.

او افزود: توزیع اقلام حفاظتی کرونا (لباس سراسری، گان، ماسک جراحی و N۹۵، دستکش معاینه و...) و همچنین اقلام واکسیانسیون (سرنگ، پد الکلی و...)، سواپ نمونه گیری و... همچنان با قوت توسط معاونت غذا و دارو و مدیریت تجهیزات پزشکی در حال تامین است.

شیرزادیان گفت: به همین میزان توزیع سایر تجهیزات پزشکی Hi-tech، متوسط و با سطح تکنولوژی پایین رایج، بین مراکز درمانی تابعه دانشگاه در حال انجام می‌باشد.

او گفت: به لطف خدا و با حمایت‌ها و پیگیری‌های دلسوزانه و کم نظیر تیم مدیریتی دانشگاه، تا کنون مشکل جدی در زمینه ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی نداشته ایم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا دستگاه اکسیژن ساز معاونت غذا و دارو تجهیزات پزشکی سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • قلیان با گاز خنده!