Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز وزیر نیرو به همراه رئیس جمهور از برخی پروژه های جمع اوری آبهای سطحی و فاضلاب اهواز بازدید کرد و رئیس جمهور به وزرای کشور و نیرو دستور داد تا برای جلوگیری از بروز آبگرفتگی های معمول فصول بارش اهواز، اقدام کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که قرار بود امروز علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو از مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران بازدید داشته باشد، به علت سفر رئیس جمهور به خوزستان و ضرورت همراهی وزیر نیرو با رئیس جمهور، بازدید وی از مرکز ملی راهبری شبکه برق لغو و نخستین سفر استانی وزیر نیرو رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر، صبح امروز وزیر نیرو به همراه رئیس جمهور از برخی پروژه های جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب اهواز بازدید کرد و رئیس جمهور به وزرای کشور و نیرو دستور داد تا برای جلوگیری از بروز آبگرفتگی های معمول فصول بارش اهواز، اقدام کنند.

اهواز یکی از شهرهای خوزستان است که هر ساله در فصول بارش دچار آبگرفتگی شده و علاوه بر نقص در دفع آبهای سطحی، بیرون زدگی فاضلاب نیز به مشکلات هر ساله مردم این شهر در فصول بارش تبدیل شده است.

در طی سالهای گذشته، عدم موفقیت شهرداری اهواز برای ساماندهی جمع آوری آبهای سطحی از یک سو و عدم موفقیت شرکت آب و فاضلاب اهواز برای جمع آوری و انتقال بدون اختلال فاضلاب این شهر به معضلی برای ساکنان مناطق مختلف کلانشهر اهواز تبدیل شده بود که طبق دستور رئیس جمهور، وزرای کشور و نیرو باید برای حل این معضل، به اجرای پروژه های مربوطه سرعت داده و اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند.

اغلب فاضلاب خام انسانی کلانشهر اهواز به رودخانه کارون سرازیر می شود و عدم تکمیل تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب این کلانشهر یکی از مشکلاتی است که حل آن، نیازمند ورود جدی وزارت نیرو است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی وزیر نیرو شبکه برق ایران فاضلاب اهواز رئیس جمهور آبهای سطحی وزیر نیرو فصول بارش جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900402

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی