Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا  روز جمعه با حضور الیاس فتاحی، فرماندار و امام جمعه شهرستان چرداول، جمعی از مدیران کل و مدیران بومی  تعدادی پروژه عمرانی،  خدماتی و اقتصادی  به بهره برداری رسید.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در حاشیه این برنامه ها گفت: این پروژه ها شامل: تالار و نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی، طرح های هادی روستایی(۶) روستا، ۱۷۶ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت و ۲ پروژه صندوق کارآفرینی امید، طرح های عمرانی  شهری بلاوه، روکش آسفالت و واحد پرواربندی  ۲۰۰ راسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الیاس فتاحی اضافه کرد: برای تکمیل و ساخت این طرح ها اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و از محل اعتبارات ملی، استانی، داخلی و منابع  مشارکت صندوق توسعه ملی تخصیص یافته است. 

وی یادآور شد: اشتغالزایی جوانان و افراد جویای کار همیشه در اولویت کاری بوده که با افتتاح طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید در چرداول زمینه اشتغال ۳۱۲ نفر فراهم شده است. 

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: اجرای طرح هادی روستایی شامل بیس و آسفالت، جدول گذاری معابر روستاها، روکش آسفالت جاده نسار چرداول به میزان ۷ کیلومتر در فاز اول، ایجاد سالن اجتماعات و نگارخانه با ظرفیت ۲۶۶ نفر، خرید ماشین آتش نشانی شهرداری بلاوه، اشتغالزایی جوانان در قالب طرح های کوچک و متوسط از دستاوردهای پروژه های افتتاحی امروز است.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها هفته دولت طرح های عمرانی پروژه ساختمانی چرداول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت طرح های عمرانی پروژه ساختمانی هفته دولت طرح های عمرانی پروژه ساختمانی چرداول طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه انتقال آب‌های سرانی استان در بودجه ۱۴۰۳، ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه اوایل کار دولت، خشکسالی در استان مشهود بود و اقدامات انجام شده در گذشته کافی نبود، اولویت‌های استان پیش از سفر هیئت دولت در نظر گرفته شد.

وی افزود: با تاکید استاندار، تأمین آب استان در اولویت قرار گرفت؛ نقاط ضعف و قوت شناسایی و با برگزاری ۱۱۰۰ ساعت کار کارشناسی پروژه‌های نیمه‌تمام و بالای ۵۰ درصد مشخص شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به پروژه‌هایی اجرایی در حوزه صرفه‌جویی و تأمین آب استان، خاطرنشان کرد: طرح انتقال آب سرانی، با پیگیری مسئولان ارشد استان در سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شد، اما برای اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود تا اینکه با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان شمالی اواخر سال گذشته، مجوز ماده ۲۳ آن اخذ شد و اکنون برای اجرا در ردیف‌های بودجه‌ی سال ۱۴۰۳ برای آن چهار هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است.

رشیدی از مرمت، احداث و آسفالت بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی، ۸۵۰ هزار مترمربع آسفالت معابر روستاها و ۸۳۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری خبر داد.

کد خبر 750014

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری