Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس جمهور با بیان اینکه خوزستانی‌ها ‌در هشت سال دفاع مقدس مشکلات و سختی‌های زیادی تحمل کرده‌اند، گفت: وفاداری مردم خوزستان نسبت به نظام و رهبری برای مردم کشور مثال‌زدنی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز‌، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سفر سرزده به خوزستان در منطقه جفیر اهواز حضور یافت و درمیان مردم گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درددل مردم روستای جفیر با رئیس‌جمهور

رئیس جمهور ‌در جریان سفر از پیش اعلام نشده به خوزستان به روستای جفیر این استان رفت و پای دردِ دل مردم منطقه نشست. ‌

مردم منطقه در این دیدار به بیان گوشه ای از مشکلات خود بر اثر کمبود آب و خشکسالی و بی توجهی مسئولان پرداختند و خواستار توجه ویژه دولت سیزدهم به مردم این منطقه شدند.

جوانان این منطقه نیز با اشاره به وجود صنایع بزرگ نفتی در این استان خوزستان، از بیکاری جوانان این منطقه به شدت گلایه کردند و گفتند: آقای رئیسی! برای یک جوان سخت است که پشت میکروفن بگوید کار ندارم.

رئیس جمهور نیز در این دیدار اظهار داشت: مردم این منطقه مردم مقاوم و شهید داده هستند و در هشت سال دفاع مقدس مشکلات و سختی‌های زیادی تحمل کرده‌اند.

رئیس جمهور افزود: مردم خوزستان به ویژه روستاییان در تمامی مسایل و مشکلات خوش درخشیدند و وظیفه دولت به عنوان خدمتگذار این است که در خدمت مردم باشد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطره‌ای از دیدارش با شهید ابومهدی مهندس و حاج قاسم سلیمانی در ایام سیل 98 را برای مردم این منطقه تعریف کرد و گفت: ما برای چند لحظه که مردم گرفتار سیل بودند با آنها دیدار کردیم، صفای مردم خوزستان و روستاها نسبت به انقلاب و رهبری را ‌به عینه شاهد بودیم، این صفا و دلدادگی در جان مردم خوزستان است و همواره خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی: اختیارات ویژه در حوزه کشاورزی به استان خوزستان واگذار خواهد شد / فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری ‌ آغاز می‌شوددستور رئیس جمهور برای تکمیل پروژه های فاضلاب اهواز و جلوگیری از آبگرفتگی

وی بیان کرد: وفاداری مردم خوزستان نسبت به نظام و رهبری برای مردم کشور مثال زدنی است.

انتهای پیام/343/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی آیت الله سیدابراهیم رئیسی سردار قاسم سلیمانی آیت الله سیدابراهیم رئیسی مردم خوزستان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: در سفر رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد.

وی ادامه داد: پیش از آن رئیس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای سریلانکا و بطور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه ‌ای مشهود بود.

کد خبر 847166 برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است