Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه داخلی مدعی شده محمد دانشگر بدون قرارداد جدید در استقلال خواهد ماند

محمد دانشگر در استقلال ماندنی است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، محمد دانشگر بازیکن تیم فوتبال استقلال، چند روزی است به علت تمدید قرارداد با استقلال دچار مشکلاتی شد و چندی پیش به علت عدم توافق با مدیران استقلال نتوانست با این تیم تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی گفته می‌شد این بازیکن قرارداد خود را یکطرفه با استقلال فسخ کرده اما پس آن دانشگر اظهار داشت مشکلی در این رابطه پیش آمد اما برطرف شد.

دانشگر دیروز (پنج‌شنبه)، به تمرینات استقلال آمد تا مشخص شود این بازیکن قصد ماندن در جمع آبی‌پوشان دارد.

طبق گفته مدیران استقلال، دانشگر حق اقاله قرارداد خود را ندارد و با توجه به شرایط موجود، این بازیکن برای ماندن در استقلال طبق همان قرارداد قبلی، در جمع آبی‌پوشان ماندنی می‌شود و باید دید روند تمدید قرارداد این بازیکن به چه نحو صورت می‌پذیرد.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو هفته، هفته دایی و پروین بود! / نتایج تیم منتخب قرن (21) فرهاد مجیدی بهترین دستیار دنیا شد؛ شهاب مرتضوی به آرزویش رسید دستگیری بنجامین مندی به اتهام تجاوز جنسی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا | هم گروهی سیتی پاریس و بایرن بارسا! ژرژ مندس وارد پاریس شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا