Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، مجید کهتری پس از پایان کار کمانداران کشورمان در رقابت‌های عصر امروز اظهار داشت: بچه‌ها خیلی خوب بودند. تا یک مرحله به پایان رقابت کامپوند، بیابانی اول بود و منشازاده سوم که در پایان به عناوین دوم و چهارم دست یافتند.
وی با تمجید ویژه از عملکرد غلامرضا رحیمی خاطر نشان کرد: وی عنواندار پارالمپیک است و به همین خاطر روی او فشار زیادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی تا اواسط کار نفر ششم یا هفتم بود، اما در تیرهای آخر جنگید، نفر اول شد و رکورد پارالمپیک را شکست. 
سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان ادامه داد: رحیمی بچه دزفول است و به گرما عادت دارد. او همچون دیگر اهالی خوزستان جنگنده و سختکوش است، اما انصافاً اینجا هوای خیلی گرم و شرجی بود و رقابت سخت و دشواری هم او و هم بیابانی و منشازاده داشتند.
وی تصریح کرد: امیدوارم در پایان مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ بهترین نتایج را کسب کنیم و آنچه را که مردم از ما انتظار دارند، به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا بعد از برتری دو بر یک تیمش برابر نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: امروز به خاطر برد تیم خوشحالم، اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم. از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم. در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم، اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در دوره او بازی هجومی ارائه می‌دهد هم گفت: از زمانی که به ایران آمدم پرسپولیس بازی هجومی ارائه می‌دهد. در دوره آقای گل‌محمدی هم همینطور بوده است.

وی درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس هم گفت: الان تمرکزمان رسیدن به قهرانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که الان داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (16 اردیبهشت)
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی