Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امام‌جمعه و استاندار زنجان در پی درگذشت مادر شهید مجید شهریاری پیام تسلیت مشترکی منتشر کردند.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

در ایران اسلامی که به شهدای گرانقدر و والامقامش می‌بالیم، نقش مادران صبور و بزرگوار آنها در تربیت چنین اسوه‌هایی بی‌بدیل است.

درگذشت مرحومه مغفوره سرکار خانم قمرتاج زینعلی والده عزیز شهید مجید شهریاری مایه تأسف و تالم خاطر همگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براستی این مادر مهربان پس از شهادت فرزندش که از دانشمندان برجسته علوم هسته‌ای کشور بود با صبری مثال زدنی در برابر این داغ بزرگ ایستادگی کرد تا در پایتخت شور و شعور حسینی الگویی برای مادران آینده باشد.

این ضایعه بزرگ را به فرزند مرحومه زینعلی و خانواده معزا تسلیت عرض نموده و در این روزها که یادآور خطبه خوانی بانوی صبر و استقامت در دستگاه یزیدیان و برملا کردن چهره پلید آنهاست از خداوند متعال خواهانیم ایشان را مورد رحمت خویش قرار داده  و همنشین حضرت زینب(س) گرداند.

علی خاتمی 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

فتح الله حقیقی 

استاندار زنجان

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: پیام تسلیت شهید زنجان امام جمعه مادر شهید شهریاری درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، کیومرث هاشمی در پیامی درگذشت استاد مسعود اسکویی گوینده‌ی صاحب‌نام رادیو را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انالله و انا‌الیه راجعون 

در نهایت تاسف و تاثر، صبح امروز گوینده پیشکسوت رادیو «استاد مسعود اسکوئی» دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
زنده‌نام استاد مسعود اسکویی با صدای خاص، شاخص و کم‌نظیرش راوی لحظات افتخارآفرین  ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران عزیز بود و همواره صدای نافذش در گوش مردم ورزشدوست، طنین‌انداز می‌شد.

صدای ماندگاری که یادآور روایت‌های مختلفی از ورزش ایران بود و همواره با صداقت، تخصص و انصاف سخن بر زبان می‌راند و نقش‌آفرینی مهمی در شور و نشاط اجتماعی داشت و با نقد و نظرهای کارشناسانه‌‌ی خود اثرات مهمی را در ورزش کشور برجای گذاشت.

بدون شک آنچه از مسعود اسکویی  به عنوان یک شخصیت برجسته‌ی رسانه‌ای در تاریخ ورزش ایران و رسانه‌ی ملی به یادگار ماند می‌تواند الگوی مناسب و قابل اعتنا برای جوانان علاقمند به این حرفه باشد.

بدین وسیله ضایعه فقدان اندوهبار گوینده‌ی توانا و فرهیخته‌ی رادیو را به خانواده‌ی محترمش، همکاران این مرحوم در رسانه‌های جمعی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خصوصاً اهالی رادیو ورزش تسلیت می‌گویم و برای آن عزیز غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت