Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در ادامه سفر حمید ملانوری به نهبندان در چهارمین روز هفته دولت عملیات گازرسانی به روستای گوش این شهرستان روز جمعه به نمایندگی از ۲۶ طرح گازرسانی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در این آیین گفت: گازرسانی به هشت روستای «کلات جنگل، چاه کرد، فراتان، ملوغان، هشتوگان، گلرگ، گوش و ابراهیم‌آباد» با اعتبار ۱۱۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و ۲۸۴ خانوار از نعمت گاز شهری برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمود هاشمی افزود: همچنین گازرسانی به چهار واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال، یک پروژه ساختمای اداری با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال و ۱۳ پروژه مسکن محرومان با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال نیز افتتاح شد که ۱۸۷ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

همچنین با حضور استاندار و هیات همراه در روستای گوش نهبندان، عملیات اجرایی گازرسانی به پنج روستا، ۱۳ واحد صنعتی و تولیدی و ۲ پروژه طرح اقدام ملی مسکن آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: هزینه برآورد شده برای اجرای عملیات گازرسانی به این پنج روستا ۳۹۰ میلیارد ریال، ۱۳ واحد صنعتی و تولیدی ۵۳ میلیارد ریال و ۲ پروژه طرح اقدام ملی مسکن ۱۰ میلیارد ریال است.

هاشمی گفت: در این برنامه عملیات گازرسانی به روستاهای عمری، شورآباد، روددره، کوهسار و دهسلم شهرستان نهبندان آغاز شد و به زودی ۲۱۷ خانوار ساکن در این مناطق از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

استاندار خراسان جنوبی صبح امروز همزمان با چهارمین روز هفته دولت وارد نهبندان شد و با حضور در گلزار شهدای روستای چهار فرسخ به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

آیین افتتاح همزمان چهار باب زمین چمن مصنوعی در روستای چهار فرسخ و افتتاح پایگاه سلامت شهری شماره یک نهبندان به نمایندگی از سه طرح بخش بهداشت و درمان با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار نهبندان و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.

افتتاح طرح صنعتی دانه‌بندی منیزیت تگ سیاه از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

برچسب‌ها هفته دولت حمید ملانوری افتتاح طرح نهبندان گاز رسانی خراسان جنوبی پروندهٔ خبری گازرسانی، هدیه ای به خانواده های روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت حمید ملانوری افتتاح طرح هفته دولت حمید ملانوری افتتاح طرح نهبندان گاز رسانی خراسان جنوبی خراسان جنوبی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ روستای بالای ۲۰ خانواری که جزو تعهدات گازرسانی شرکت گاز در استان باشد، فاقد گاز نیست، گفت : سال گذشته به ۲۳۱ روستای استان گازرسانی شد و در حال حاضر بیش از ۲۲۵۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردارند که تعدادی از این روستا‌ها خارج از تعهد شرکت گاز بودند، اما در مسیر خطوط گازرسانی قرار داشته و به آنها گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: امسال برنامه داریم سراغ روستا‌های پراکنده در سطح استان برویم که زیر ۲۰ خانوار و بعضا زیر پنج خانوار هستند و هزینه گازرسانی به این روستا‌ها گاهی تا چهار برابر سرانه مصوب است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه ۵۰ روستا شناسایی شده که گازرسانی به آنها در دستور کار است، تاکید کرد: رساندن گاز به این روستا‌ها همین امسال آغاز می‌شود و در سال جاری نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی معتقد است، با توجه به پراکندگی و همچنین صعب‌العبور بودن برخی از این روستا‌ها و اینکه سرانه گازرسانی به هر یک از آنها متفاوت است، اعتباری که برای اجرای این پروژه‌ها مورد نیاز است هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

حسینی ضریب نفوذ گاز در روستا‌های استان را ۹۶ درصد اعلام کرد که با گازرسانی به روستا‌های پراکنده‌ای که باقی مانده، این ضریب نفوذ افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عمده روستا‌هایی که امسال گازرسانی خواهند شد را مربوط به بخش «سرفیروزآباد» کرمانشاه و همچنین برخی روستا‌های منطقه اورامانات اعلام کرد.

حسینی با بیان اینکه امسال گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی را نیز در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: تعداد این واحد‌ها به تقاضای صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی بستگی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی