Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، در ادامه طرح واکسیناسیون کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو و زنجیره تامین و مساعدت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نیشابور، امکان واکسیناسیون کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان از روز سه شنبه دوم شهریور ماه فراهم شد. در اولین روز این طرح 146نفر از کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مجید سعادت مدیر واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ایران خودرو خراسان گفت: با ظرفیت سازی های انجام شده، این روند با سرعت بیش تری در شرکت ایران خودرو خراسان ادامه خواهد یافت و با امید به خدا طی روزهای آینده همه کارکنان شرکت دوز اول واکسن را دریافت خواهند نمود.

مدیر واحد HSE اولویت تزریق واکسن را بر اساس رده سنی همکاران عنوان کرد و افزود: در مرکز تزریق واکسن شرکت ایران خودرو خراسان از انواع واکسن های موجود در کشور استفاده می شود و همکاران می توانند نوع واکسن دریافتی را خودشان انتخاب نمایند.
وی با تقدیر از پیگیری های انجام پذیرفته در شرکت ایران خودرو خراسان و گروه صنعتی ایران خودرو و همه همکارانی که برای هر چه بهتر اجرایی شدن طرح کوشیدند، اظهار کرد: با آغاز همه گیری بیماری کرونا همواره تلاش کردیم تا ضمن صیانت از سلامت همکاران و خانواده هایشان، شرایط را برای ایجاد محیط امن کاری فراهم آوریم و این موضوع در تمامی این مدت سرلوحه امور بوده است.

سعادت، واکسیناسیون را در جهت افزایش ایمنی جمعی و پیشگیری از ابتلای همکاران و خانواده های آن ها تاثیرگذار دانست و گفت: با اجرای این طرح محیط کاری امن برای حضور گسترده همکاران در شرکت فراهم می شود که باعث افزایش تولید در نیمه دوم سال و تحقق برنامه های سال ۱۴۰۰ شرکت ایران خودرو خراسان و شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها خواهد بود.

گفتنی است از سوی معاونت توسعه منابع انسانی (رییس ستاد مقابله با کرونا) گروه صنعتی ایران خودرو، مدیریت منابع انسانی شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان متولی و مجری طرح واکسیناسیون کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در استان انتخاب و این شرکت علاوه بر کارکنان خود هماهنگی واکسیناسیون بیش از 10هزار نفر دیگر از کارکنان شرکت های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو در استان را به عهده خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون ایران خودرو کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان گروه صنعتی ایران خودرو کارکنان شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش ایسنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است