Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@13:26:36 GMT

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان گلستان اهواز

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۹۳۹۴

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان گلستان اهواز

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شبکه خبر، عین اللهی، وزیر بهداشت گفت: متاسفانه شهر اهواز در وضعیت قرمز است، حدود ۳ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های اهواز بستری هستند.
وی تاکید کرد: تنها راهی که می‌توان بیماری کرونا را کنترل کرد واکسیناسیون است. بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان گلستان اهواز در حاشیه سفر استانی رییس جمهور
در حاشیه سفر استانی رییس جمهور از استان خوزستان وزیر بهداشت از بیمارستان گلستان اهواز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عین اللهی، وزیر بهداشت گفت: متاسفانه شهر اهواز در وضعیت قرمز است، حدود ۳ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های اهواز بستری هستند. وی تاکید کرد: تنها راهی که می‌توان بیماری کرونا را کنترل کرد واکسیناسیون است. بازدید رییس جمهور و وزیر بهداشت از بیمارستان رازی اهواز
رییس جمهور و وزیر بهداشت امروز همچنین برای بررسی وضعیت کرونا در خوزستان از بیمارستان رازی اهواز بازدید کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی به همراه وزیر بهداشت از روند بستری بیماران کرونایی در بیمارستان رازی اهواز بازدید و شرایط موجود را بررسی کردند. حجم ویدیو: 1.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35 دانلود ویدیو پربیننده ترین دولت نسبت به همه مردم کشور وظیفه دارد / انشالله در این سفر بتوانیم بخشی از مشکلات استان خوزستان را برطرف کنیم ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار واکسن کرونا وارد کشور شد چرا فوق العاده ویژه معلمان پرداخت نشد؟! از رده خارج شدن بیش از ۱.۶ میلیون واکسن کرونای آمریکایی جهش لامبدا دارای قدرت سرایت پذیری بیشتری نسبت به دلتا است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزیر بهداشت وزیر بهداشت از بیمارستان رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تحویل تسلیحات نظامی بیشتر برای نبرد با روسیه شد.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین روز شنبه اعلام کرد که این کشور برای دفاع هوایی به دریافت تسلیحات فوری نیاز دارد.

رییس جمهور اوکراین، پس از حمله اخیر روسیه به بخش انرژی اوکراین، گفت که اوکراین برای محافظت از شهرهای خود و تسلط بر خط مقدم به مقادیر کافی دفاع هوایی و سایر تسلیحات نیاز دارد.

زلنسکی تاکید کرد که هر کسی که به اوکراین کمک کند تا در برابر ترور روسیه بایسد، مدافع واقعی زندگی است.

قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا شنبه گذشته با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، المیادین گزارش داد که نمایندگان کنگره آمریکا با اکثریت آرا لایحه کمک ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری واشنگتن به کی‌یف را تصویب کردند.

کد خبر 6090232

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع