Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی درخطبه های نماز جمعه این هفته قزوین، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران برای خدمت رسانی به میهن اسلامی و مردم هستند.
وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای توجه به حل مسایل و مشکلات مردم است، اظهار داشت: دولتمردان به بفکر حل مشکلات مردم، تورم و گرانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله عابدینی تصریح کرد: دولت سیزدهم باید در زمینه معیشت، اقتصاد، مسکن و مساله گرانی اجناس به طور جدی وارد میدان شود .
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : دولت جدید باید با بهبود وضعیت زندگی و اجرای عدالت، پاسخ اعتماد مردم را بدهد.
امام جمعه قزوین تاکید کرد که در شروع به کار دولت جدید، شاهد بودیم که وزرا با رای بالایی از مجلس رای اعتماد گرفتند و تخصص و دانش‌ شان را به نمایندگان مردم نشان دادند و مردم هم به آنها اعتماد کرده اند و حالا منتظر هستند تا نتیجه اعتماد مردم را در بهبود وضعیت زندگی و اجرای عدالت ایمانی و اسلامی مشاهده کنند.
آیت الله عابدینی افزود: ما نیز برای این دولت جهادی دعا می کنیم که هر چه زودتر توقع مردم با عملکرد فعالانه دست اندرکار و چینش مسوولان استانی شایسته و لایق، مشاهده شود.
خطیب جمعه قزوین ادامه داد: مردم از فساد ، رانت و باند بازی خسته شدند و حالا که دولت جوان ، فعال،  انقلابی روی کار آمده است انتظار داریم مدیران جوان ، لایق و جهادی را انتخاب کنند.
آیت  الله عابدینی تاکید کرد: برای بهبود شرایط مدیران سفارشی را کنار گذاشته و مدیران لایق را انتخاب کنیم و مدیرانی که ۱۰ سال قدرت طلبانه و منفعت طلبانه  براساس باند بازی روی کار آمدند را کنار بزنیم.
امام‌جمعه قزوین تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی را یک ضرورت غیرقابل انکار در شرایط سخت کنونی دانست و یادآور شد: راهکار ایجاد تحول در کشور تشکیل دولت جوان مؤمن انقلابی است و باید جوانان نخبه و مؤمن و انقلابی وارد عرصه کار و اداره کشور شوند. 
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه  رییس جمهور امین مقام معظم رهبری است و امیدواریم دولتمردان با عزم راسخ در راه خدمت به مردم تلاش کنند.
 

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه قزوین امام جمعه قزوین استان قزوین معاونت توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد امام خمینی مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه قزوین امام جمعه قزوین استان قزوین نماینده ولی فقیه قزوین امام جمعه قزوین استان قزوین مشارکت سیاسی جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب و معرفی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری خبر داد.

اسماعیل چمنی ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی با بیان اینکه معیارهای انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که روز گذشته در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • تاکید آیت الله لائینی بر گره‌گشایی از زندگی کارگران
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد