Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:44:21 GMT

لنج داران گناوه به کمک حوزه درمان آمدند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۹۵۰۹

لنج داران گناوه به کمک حوزه درمان آمدند

سید علی موسوی گمارونی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لنج داران نبض اقتصاد بندر گناوه هستند و از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا از هیچ کمکی برای مقابله با این معضل فروگذار نکرده‌اند.

وی افزود: پس از افتتاح پایگاه بسیج شهدای خلیج فارس تعاونی لنج داران و تشکیل کارگروه، ۳۰۰ نفره سربازان و مدافعان سلامت، کار خدمت به همشهریان گرامی را آغاز کردیم و با شدت یافتن شیوع ویروس کرونا در شهرستان گناوه و با توجه به نیاز بخش درمان برای مقابله جدی تر با این معضل پس از بررسی‌های لازم کمک‌هایی را به سه بخش درمانی شهرستان اختصاص دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تعاونی لنج داران بندر گناوه ادامه داد: کمک هزینه خرید تجهیزاتی و دارویی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه در ۲ نوبت به مبلغ یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال انجام شد.

وی تصریح کرد: همچنین پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال برای خرید داروی رمدسیویر از این کمک‌ها بوده است.

وی گفت: در همین ارتباط پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جهت تجهیز وسایل سرمایشی سالن‌های واکسیناسیون شهید عبدویی، غدیر و حوادث از دیگر اقدام‌های صورت گرفته تعاونی لنج داران بندر گناوه است.

موسوی گمارونی یادآور شد: لنج داران گناوه آمادگی دارند تا در صورت اعلام نیاز سیستم درمانی کشور جهت مقابله با شیوع گسترده‌تر ویروس، نسبت به بارگیری تجهیزات و اقلام مورد نیاز از مبدا کشورهای همسایه همکاری کنند.

کد خبر 5290327

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه تعاونی ویروس کرونا بندر گناوه ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه افتتاح طرح عمرانی محرم 1400 واکسیناسیون خراسان رضوی اردبیل لنج داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه آیین گشایش گفت: ساخت ابنیه این کلینیک به همت بنیاد خیریه پورکاشانی از سال ۹۷ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید. این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با اعتبارات استانی و دانشگاهی تجهیز شده است و یکسری تجهیزات تکمیلی دیگر برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این کلینیک به متراژ ۳ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده و هم اکنون در بخش‌های
اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه و ... فعال می‌باشد.
رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: مرکز درمان سوء مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و مردمی سازی سلامت در تمامی بخش‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان