Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، فرج اله فصیحی رامندی بااعلام این مطلب افزود : برای تامین هزینه های جمع آوری و مدیریت پسماند لازم است تا سالانه در بهای خدمات پسماند با شیب ملایم و پلکانی افزایش تعرفه صورت گیرد.

ییس پارلمان محلی قزوین تاکید کرد: اگر نرخ تعرفه را ثابت نگه داریم و افزایشی نداشته باشیم باید اعتبار آن را از منابع عمرانی تامین کنیم که بازهم ضرر آن متوجه شهر و شهروندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فصیحی رامندی، باید روند پلکانی و با شیب ملایم را برای تعرفه جدید بهای خدمات پسماند برای سال جاری درنظر بگیریم.

وی همچنین تصریح کرد: موضوع تفکیک زباله از مبدا نیز مهم است، چرا که در سال ۹۲حدود ۶ درصد تفکیک از مبدا انجام می شد اما در حال حاضر یک درصد کاهش یافته است، اگر این رقم حتی به ۱۰ درصد هم برسد به این معنا نیست که هزینه مدیریت و جمع آوری پسماند را جبران کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خواستار کاهش پنج درصدی یارانه پسماند شهرداری از ۴۵ به ۴۰ درصد به شهروندان شد و گفت: این موضوع به تصویب شورای اسلامی شهر قزوین رسیده است.

فصیحی رامندی در  خصوص ابلاغ لوایح برای اجرا به شهرداری قزوین نیز گفت: در شورای ششم رویه را تغییر داده ایم  و از این پس لوایح پس از تایید فرمانداری و عدم مغایرت جهت اجرا به شهرداری قزوین ابلاغ گردد.
 

برچسب‌ها زباله گردی شهرداری قزوین شورای اسلامی شهر قزوین مدیریت پسماند دفع زباله استان قزوین قزوین شورای اسلامی شهر قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زباله گردی شهرداری قزوین شورای اسلامی شهر قزوین زباله گردی شهرداری قزوین شورای اسلامی شهر قزوین مدیریت پسماند دفع زباله استان قزوین قزوین شورای اسلامی شهر قزوین شورای اسلامی شهر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی