Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@16:58:49 GMT

قرارداد دانشگر تا 48 ساعت آینده امضا می شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۹۸۰۱

قرارداد مدافع استقلال به زودی با این باشگاه به امضا می رسد

پیش نویس قرارداد جدید محمد دانشگر آماده شده است و او به زودی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، محمد دانشگر چند روز پیش با حضور در فدارسیون فوتبال اقدام به فسخ قرارداد با استقلال کرد اما چند دقیقه بعد دوباره به باشگاه رفت و برای تمدید قرارداد با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگر با وجود اینکه هنوز با استقلال قراردادش را تمدید نکرده است روز گذشته به تمرین آبی ها رفت تا از نظر بدنی از سایر بازیکنان عقب نماند.

در این بین شنیدیم قرارداد جدید دانشگر آماده است و این بازیکن ظرف 48 ساعت آینده قرارداد جدیدی با استقلال امضا می کند تا حضور خود در این تیم را رسمی کند.  

 

بیشتر بخوانید:

شرط محمد دانشگر برای تمدید قرارداد با استقلال

 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو هفته، هفته دایی و پروین بود! / نتایج تیم منتخب قرن (21) فرهاد مجیدی بهترین دستیار دنیا شد؛ شهاب مرتضوی به آرزویش رسید دستگیری بنجامین مندی به اتهام تجاوز جنسی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا | هم گروهی سیتی پاریس و بایرن بارسا! ژرژ مندس وارد پاریس شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم