Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:26:41 GMT

روند سرمایه گذاری در نیکشهر رو به رشد است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۹۹۶۳

روند سرمایه گذاری در نیکشهر رو به رشد است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت در شهرستان نیکشهر حضورپیدا کردو گفت : اقدامات مهم و برجسته‌ای در بخش‌های اقتصادی و زیر ساختی شهرستان نیکشهر در حال انجام است که نشان از رشد سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در این شهرستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان با قدر دانی از زحمات فرماندار شهرستان نیکشهر افزود: بخش بزرگی از فعالیت‌های انجام شده در نیکشهر با پیگیری و پشتیبانی فرماندار این شهرستان انجام شده است که قطعا ثمرات آن در آینده برای مردم و توسعه این منطقه خواهد بود.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر نیز در ادامه گفت: در سومین روز از هفته دولت با حضور معاون اقتصادی استاندار چند طرح به بهره برداری رسید و از پروژه مهم اقتصادی شهرستان بازدید شد.

فرماندار نیکشهر گفت: ۴۵ واحد مسکونی در قالب طرح مسکن محرومین با اعتباری بیش از ۳ و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات سال ۹۹ با ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به نمایندگی از کلیه واحد‌ها در روستای زیرک آباد به بهره برداری رسید.

وی گفت: بازدید از طرح بزرگ پرورش مرغ گوشتی هیچان، بررسی پرونده‌های مهم اقتصادی شهرستان و بازدید از سطح شهر از دیگر برنامه معاون اقتصادی استاندار در شهرستان نیکشهر بود.

در ادامه نیز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه فرماندار شهرستان نیکشهر با حضور در شهرستان جدید التاسیس لاشار با بازدید از ساختمان بخشداری پیپ، مدرسه شش کلاسه روستای جاکس و نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های محلی را افتتاح کردند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان وبلوچستان معاون اقتصادی اقتصادی استاندار شهرستان نیکشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)

 محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان و ناحیه لخشک (شهرک شهریار) بازدید کرد.

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساماندهی ۹۲ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان را به عهده دارد و تاکنون با اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون، نسبت به بهسازی بافت مسکونی در این مناطق (اعم از لایروبی، خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و کانال فاضلاب) اقدامات موثری داشته است.

 همچنین ۳۵۰۰ هکتار از اراضی ناحیه لخشک را در تملک دارد که با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مطالعات ساخت مسکن و اسکان جمعیت با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن آغاز شده است.

 اراضی ده هکتاری و ناحیه لخشک به دلیل مجاورت با شهر زاهدان، پتانسیل هدایت جمعیت سرریز شهر زاهدان را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور