Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:56:24 GMT

تمدید مهلت سکونت در خوابگاه‌های شهید بهشتی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۰۰۲۳

تمدید مهلت سکونت در خوابگاه‌های شهید بهشتی

با تصویب ستاد مقابله با کرونا دانشگاه شهید بهشتی، امکان تمدید سکونت دانشجویان واجدشرایط ساکن در خوابگاه فراهم شد.

به گزارش ایسنا، پیشتر مقرر بود دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی از ۱۵ شهریور ماه خوابگاه را تخلیه کنند؛ با توجه به استمرار موج پنجم کرونا و جلوگیری از انتشار ویروس و اهمیت سلامتی دانشجویان، موضوع در جلسه ستاد مقابله با کرونا این معاونت دانشجویی مطرح و مقرر شد، دانشجویانی که تمایل به سکونت در بازه اعلام شده قبلی را دارند(۱۵ تا ۲۷ شهریورماه) و در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، واجد شرایط دریافت خوابگاه هستند، می‌توانند با در نظر گرفتن نکات زیر نسبت به تمدید سکونت خود در این بازه زمانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دانشجویان ساکن در خوابگاه که در ایام تابستان فارغ‌التحصیل و یا شرایط دریافت خوابگاه در نیمسال بعدی را نخواهند داشت و همچنین دانشجویانی که قصد ادامه سکونت در خوابگاه را ندارند، حداکثر تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، نسبت به تخلیه، تحویل اتاق و ملزومات و انجام تسویه حساب با مسئول خوابگاه مربوطه اقدام ‌نمایند. (لازم به ذکر است ملاک تسویه حساب، تحویل کارت خوابگاه و سایر ملزومات تحویلی و هماهنگی لازم با مسئول خوابگاه مربوطه است.)

دانشجویان ساکن در خوابگاه که تاریخ دفاع آنان حداکثر تا پایان شهریور ماه تعیین شده باشد و همچنین دانشجویان واجد شرایط متقاضی اسکان در بازه مذکور، لازم است از ۹ شهریور ۱۴۰۰، طی ساعات اداری جهت ارائه درخواست به مسئول خوابگاه مربوطه مراجعه کنند.

بر این اساس شرایط و نحوه ارائه درخواست طی نیم سال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ طی روزهای آتی از طریق وبسایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین در بازه ۱۵ تا ۲۶ شهریورماه رستوران دانشجویی تعطیل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهيد بهشتي ساکن در خوابگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش و کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ برای انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً برای انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، برای مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳  اینجا را کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد