Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی- سیاسی جمعه بیله سوار با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری اظهار کرد: در بحث سهمیه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان به مناطق، به جای سهمیه شهرستانی، برای اولین بار سهمیه استانی در نظر گرفته شده که این اقدام اجحاف در حق دانش آموزان مناطق محروم مثل شهرستان مرزی بیله سوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد جدی از این اقدام افزود: مسئولان باید سریعاً در این مورد تجدید نظر کنند چرا که یک‌سال زحمت دانش آموزان به هدر می‌رود و این امر با هیچ چیزی جبران نخواهد شد.

امام جمعه بیله سوار از تلاش مسئولان برای تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل قدردانی و
از مردم بیله سوار خواست در انتقال سند زمین‌های خود که در محدوده منطقه آزاد تجاری قرار گرفته تسریع کنند تا جذب سرمایه گذار در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه از خیر شهرستان حاج محمدآقا حامدی به خاطر اهدای ۳ هزار متر مربع از زمین خود برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی و نیز از مسئولان استانی تأمین اجتماعی به خاطر احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان مرزی قدردانی کرد.

وی از اعضای شورای اسلامی شهر بیله سوار به خاطر انتخاب شهردار ارزشی و انقلابی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شهردار بیله سوار از توانمندی خود در جذب سرمایه گذار استفاده کرده و به معضلات شهری پایان دهد.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک انتخاب کابینه دولت سیزدهم از وزرا و مسئولان کشوری خواست در نگاه به مناطق محرم همت بیشتری کنند.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به برنامه رأی اعتماد وزرای جدید، آموزش و پرورش را بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور دانست و انتخاب وزیر در طراز انقلاب اسلامی و در شأن فرهنگیان و دانش آموزان را امری ضروری عنوان کرد.

خطیب جمعه بیله سوار در پایان به حوادث اخیر افغانستان اشاره کرد و گفت: اعتماد به آمریکا الان خود را به خوبی در افغانستان نشان می‌دهد که دانشمندان علمی شأن در حال فرار از کشور هستند.

کد خبر 5290461

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل شهرستان بیله سوار خطبه های نماز جمعه دانشگاه فرهنگیان ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان شیوع کرونا کرمانشاه افتتاح طرح عمرانی محرم 1400 واکسیناسیون اردبیل خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه جمعه بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار