Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «علی بدرخانی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: در هفته گذشته نمایندگان مردم با رای حداکثری به وزرای پیشنهادی رای اعتماد دادند و هیات دولت جدید شکل گرفت و فعالیت دولت سیزدهم آغاز شد.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم مسیر فعالیت خود را با شاخص کار و خدمت جهادی تعریف کرده است، اگرچه وارث انبوهی از مشکلات متعدد است اما حل آنها نیاز به اقدامات فوریتی، میان مدت و دراز مدت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت ساوه تصریح کرد: در ستاد اقتصادی باید تقسیم کار مهندسی شود و برنامه‌ریزی صد روزه برای کاهش محسوس مشکلات کرونایی و معیشتی به ویژه مسائل موجود در تامین کالاهای اساسی و همچنین حضور کارساز اعضای دولت در جمع نخبگان، متخصصان و عموم مردم باید مدنظر باشد.

بدرخانی گفت: مشخصه دیگر دولت سیزدهم مبتنی بر وفاق ملی است که تحقق این مهم مستلزم آن است تا دولت نماد مسئولیت پذیری، شفافیت، نقد پذیری و سعه صدر برای حل مشکلات باشد.

وی عنوان کرد: وقایع افغانستان مایه درس و عبرت است، این کشور از ابرقدرت‌هایی مانند شوروی و آمریکا زخم خورد اما حکومت‌ها به مستکبران دل بستند و نتیجه آن جز ویرانی نبود.

به گفته امام جمعه موقت ساوه، آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نیست و هر روز به نابودی و زوال نزدیک تر می‌شود.

بدرخانی با اشاره به درس‌های عاشورا گفت: کربلا دانشگاهی برای تاریخ بود که اساتید آن اهل بیت(ع) هستند و درس استقامت، مبارزه با ظالم را تدریس کردند.

برچسب‌ها ساوه ویروس کرونا توسعه اقتصادی وضعیت معیشت دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ویروس کرونا توسعه اقتصادی ساوه ویروس کرونا توسعه اقتصادی وضعیت معیشت دولت سیزدهم دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است