Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@01:19:28 GMT

فاضلاب شهری پارس آباد رضایت بخش نیست

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۰۰۶۸

فاضلاب شهری پارس آباد رضایت بخش نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به هشتم شهریور انفجار در دفتر نخست وزیری جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر است که منادیان و مظاهر اعلای خدمت صادقانه به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: مسئولان به عنوان خادم و خدمتگزار مردم بوده و امروز نیز همه مسئولان و مدیران وظیفه دارند به صورت شبانه روزی و جهادی در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به دهم شهریور روز بانکداری اسلامی، عنوان کرد: دهم شهریور سال ۱۳۶۲ تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا و بانکداری اسلامی نامگذاری شده است و بانکداری اسلامی بایستی اولین هدف نظام اقتصاد اسلام را که عدالت اجتماعی است، تأمین کند.

خطیب جمعه پارس آباد ادامه داد: ضوابط و قوانین اقتصادی اسلامی در بانکداری اسلامی باید رعایت شود و کارمزدهای اضافی و دیرکردها که بانکداری می‌گیرند در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست که این مشکل مثل سرطان اقتصاد کشور را در بر گرفته است.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه اعطای وام‌ها مطابق شایستگی و عدالت انجام شود و ضمن تشکر از مدیران و مسئولین بانکی خالص و مخلص، افزود: مشکل اصلی اقتصاد کشور سیستم بانکداری است و اگر سیستم بانکداری اصلاح شود جامعه اقتصاد نیز اصلاح خواهد شد.

امام جمعه پارس آباد اضافه کرد: لکه برداری و رسیدگی برای روستای گوشلو پارس آباد شروع شده که ضمن تشکراز مسئولین ذیربط امید است که راههای سایر روستاهای شهرستان هم آباد شود و از مسئولین شهرستانی و استانی می‌خواهم در روزهای نزدیک شاهد افتتاح جاده پارس آباد به سربند باشیم.

وی تاکید کرد: فاضلاب شهری پارس آباد نیز نیاز به توجه جدی دارد و از مسئولان ذیربط خواستار رسیدگی به این مورد را داریم.

امام جمعه پارس آباد ضمن انتقاد مبنی بر اینکه عوائد دشت مغان چرا در منطقه نشان داده نمی‌شود، گفت: امید است شاهد آن باشیم که حاصل محصولات منطقه برای آبادانی منطقه انجام گیرد.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

کد خبر 5290469

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل امام جمعه پارس آباد خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا گرگان شیوع کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اردبیل افتتاح طرح عمرانی محرم 1400 واکسیناسیون خراسان رضوی بانکداری اسلامی جمعه پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛خطیب  نمازجمعه  خرم‌آباد گفت:رژیم  غاصب  صهیونیستی عامل استعمار است  و با فروپاشی  آن  نظم  نوینی  در جهان  شکل  می گیرد. 

 حجت  الاسلام والمسلمین  شاهرخی  در خطبه های  نماز جمعه  در مصلی  الغدیر  خرم اباد با تأکید  بر اینکه  رژيم  اشغالگر قدس  با  کشتار وحشیانه  مردم  مظلوم  غزه ، حقوق  بشر و انسانیت  را زیر پا گذاشته  است، گفت: با خیزش  مردم آزادی خواه جهان و هدایت  حکیمانه رهبر معظم انقلاب  اسلامی این  دژ سست استعمار در حال فروپاشی  است ونظم   نوینی  در جهان  شکل  می  گیرد.

نماینده  ولی فقیه درلرستان با اشاره به برگزاری مرحله دوم  انتخابات  مجلس  شورای  اسلامی در ۲۱ اردیبهشت جاری  در حوزه انتخابیه  خرم آباد و چگنی  به صورت الکترونیک گفت: دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات به  عنوان  امانتدار، باید  از آرای  مردم  صیانت  کنند و با متخلفان نیز به شدت بر خورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: وظیفه منسوبان به ولی  فقیه در امر برگزاری انتخابات، فقط  گفتمان سازی برای  تبیین  چهار شاخصه  مورد تأکید رهبری  یعنی   رقابت،مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات  است.

امام جمعه خرم آبد با گرامیداشت سالروزشهادت  فیلسوف  متفکر استاد مرتضی  مطهری  و روز معلم، گفت: دستیابی به  قله  های دانش و پیشرفت و توسعه کشور در گرو تلاش و روشنگری معلمان و تربیت  نیروی  ا نسانی  خردمند، توانا ،شجاع و با بصیرت  است. 

نماینده  ولی فقیه  در لرستان  با اشاره به  روز جهانی  کار و کارگر گفت:تولید ثروت و توسعه  کشور باید از مسیر کار و تلاش صورت بگیرد و ویژه ‌خواری، رانت ‌خواری و ارتباطات  ناسالم  اقتصادی باید از جامعه  برچیده شود.

حجت  الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین بر توجه به  معشیت  و ارتقاء زندگی  کارگران ، پرداخت به موقع  حقوق  این  قشر و دقت  در واگذاری  شر کت هاو بنگاههای  اقتصادی  برای  جلو گیری  از تضییع  حقوق  کار گران  را خواستار شد. 

  لزوم همکاری و همراهی با استاندار جدید لرستان  برای سرعت  بخشیدن به  روندتوسعه لرستان، بزرگداشت نهم اردیبهشت  ماه روزملی  شوراهای  اسلامی به عنوان نماد اراده ی  مردم  درحاکمیت  و لزوم  توجه  به  تسهیل  در عبور و مرور وزیباسازی  مبلمان   شهری  و همچنین بزرگداشت  روز ورزش پهلوانی  و زورخانه ای  وتوجه  به  ویژگی  جوانمردی و اخلاق  مداری  در جامعه  از دیگر محورهای سخنان  خطیب نماز جمعه خرم  اباد بود.

دیگر خبرها

  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند