Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امیدواریم مسئولان در دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی در راستای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم اقداماتی عملی و تأثیر گذار انجام دهند.

وی افزود: مهار تورم و مبارزه با فساد باید اولویت دولتمردان باشد چرا که مردم از وجود رانت‌ها و باندهای فساد در کشور ناراحت بوده و انتظار برخورد با مفسدان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود به وجود امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی بزرگترین قربانی ترور در جهان است و استان کردستان نیز در این خصوص ۳۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: بسیاری از علما و نخبگان کردستانی با اقدام کور ترور جانشان را از دست داده اند و کشورهای غربی و دشمنان اسلام در اقدامی ضدانسانی دست به ترور نخبگان در کشورهای اسلامی می‌زنند.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با انتقاد از اهانت یکی از مداحان تهرانی به اصحاب و همسران رسول الله (ص) اظهار کرد: اهانت کنندگان به مقدسات اسلامی مزدور دشمنان اسلام بوده و انتظار داریم با این افراد با اشد مجازات برخورد شود.

ماموستا رستمی افزود: خدشه دار کردن وحدت و انسجام امت اسلامی گناهی نابخشودنی است و باید با عوامل این اقدامات شنیع برخورد جدی شود تا دیگر شاهد تکرار آن نباشیم.

کد خبر 5290476

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج امام جمعه سنندج وحدت اسلامی ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا گرگان شیوع کرونا کرمانشاه اردبیل خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی محرم 1400 واکسیناسیون خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس

به گزارش مبلغ، به نقل از ایسنا، یکشنبه 16 اردیبهشت 1403، برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس، یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشین خودرو پژو، امام جمعه جیرفت بود.
حجت الاسلام دهقان، امام جمعه شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903241

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟