Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا هیچ‌وقت قابل‌اعتماد نیست، گفت: آمریکا بارها و بارها با اقداماتی چهره واقعی خود را نشان داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سمنان اظهار داشت: اعتماد به آمریکا زمینه ذلت و خواری است و وضعیت امروز افغانستان نتیجه اعتماد به آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیاز است تا رئیس‌جمهور و دولتمردان به این مهم توجه داشته باشند، تصریح کرد: دل بستن به آمریکا اشتباه است.

خطیب‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره مقابل استکبار جهانی بوده و هیچ‌گاه در برابر ظالم سر فرود نیاورده است، افزود: تعامل با دنیا باید وجود داشته باشد اما این واضح است که همه دنیا آمریکا نیست.

امام جمعه قزوین: مدیران سفارشی و باندباز باید کنار گذاشته شوند

امام جمعه زنجان: افراد کابینه دولت سیزدهم اهل تغییر و تحول هستند

امام جمعه یزد:‌ شایسته سالاری ملاک اصلی وزرا برای انتخاب مدیران باشد

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه امروز کشور با مشکلاتی زیادی روبه‌رو است، اضافه کرد: حل این مشکلات نیاز به تلاش فراوانی دارد. دولت سیزدهم با اقدامات خود و حل مشکلات مردم می‌تواند امید را به جامعه بازگرداند.

امام‌جمعه موقت با اشاره به ضرورت همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات موجود در کشور خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها و همچنین حرکت جهادی می‌تواند مشکلات را رفع کند و به جامعه امید را تزریق کند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به بیماری کرونا گفت: برای عبور از بیماری کرونا همکاری همه مردم نیاز است و همه برای کمک به کادر درمان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با کرونا واکسیناسیون است که امیدواریم روند واکسیناسیون در کشور تسریع شود.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه جمعه موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود