Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@00:02:24 GMT

دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۰۲۶۹

دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام اکبرپور امام جمعه موقت زاهدان در خطبه های نماز جمعه گفت: قطعاً دولت باید با برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به وعده‌ها عمل کرده و مشکلات را به حداقل برساند و اولین اقدامی که باید دولت انجام دهد تکمیل هیات همراه است این هیات همراه باید در اسرع وقت شکل گیرد تا منتهی به حل معضلات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد این دولت باید بتواند با هم‌صدایی و نگاه ملی و همراهی قوای مختلف برای حل مشکلات و پاسخ به مطالبات مردم اقدام کند.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه دولت سیزدهم باید دولتی پاسخگو در بین مردم، اقناع کننده مردم، از مردم در مردم و همراه مردم باشد گفت: این دولت باید مردم را درک کند و در مسیر دردهایشان قدم بردارد.

وی تصریح کرد: اطاعت از عوامل الهی و دوری از منویات حضرت حق دارای اهمیت است و اگر کسی می‌خواهد به عاقبت بخیری برسد تقوا بهترین وسیله رسیدن به عاقبت بخیری خواهد بود.

حجت الاسلام اکبرپور بیان کرد: بی تقوایی سبب گرفتاری، سخت‌ی ها و بلا‌ها در زندگی انسان می‌شود و از فلسفه‌های وجود بلا بی‌تقوایی‌های فردی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: اولین مانع رسیدن به تقوای الهی نفس اماره‌ای است که در درون همه ماست و اگر مومن می‌خواهد رضا و رحمت حق تعالی را داشته باشد باید مسیر بندگی را طی کند و اینکه گاهی یک انسان در مرحله سقوط می‌رود به دلیل این است که از درون شکست خورده است.

پنجم شهریور روز بزرگداشت زکریای رازی و روز صنعت داروسازی بوده که به میمنت این روز و همچنین اول شهریور به عنوان روز پزشک از زحمات و تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان که در دوران سخت کرونا فعالیت‌های گسترده‌ای انجام دادند تشکر و قدردانی می‌کنیم.
وی افزود: در هفته دولت یاد و خاطره تمامی شهیدان به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم که اثرات خدمات و تفکرات ناب این ۲ شهید همواره در جامعه می‌درخشد.
وی ادامه داد: از تمام افرادی که در این مدت خدمت کردند به نوبه خودم تشکر می‌کنم که در سالیان گذشته زحماتی را متحمل شدند گرچه جای گلایه‌هایی نیز باقی است.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، علی سلاجقه با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های اساسی نسبت به رفع دغدغه محیط زیستی مردم برداشته است، بیان کرد: در این دولت تاکنون ۵۴ مشعل خاموش شده و ۵.۵ میلیارد یورو برای بهینه‌سازی سوخت و بهبود وضع هوا اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند کاستن از آلودگی هوا به‌واسطه تأسیسات نفتی از جمله پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌های گازی تداوم خواهد یافت، گفت: پارسال کمترین مازوت‌سوزی را در کشور نسبت به سال‌های پیش شاهد بودیم.

گفتنی است رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست چندی پیش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گامی اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، تصریح کرده بود: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

کد خبر 6097277 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم