Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  چند روزیست اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک با برگزاری جلسه‌های غیر علنی و شنیدن برنامه‌های نامزد‌های این پست در حال بررسی نامزد‌های پست شهرداری کلانشهر اراک هستند.

اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک تا کنون و طی ۳ روز آخر هفته گذشته در جلسه‌های غیر علنی روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه ۷ گزینه پست شهرداری اراک را برگزار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه‌هایی که تا کنون در این جلسات حاضر شده اند شامل افراد زیر هستند:

سید مهدی حسینی شهردار فعلی شهر ساوه، دانشجوی دکترای طراحی شهری محمد جعفرپور سرپرست فعلی شهرداری اراک، دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری محمد صادق قائمی، معاون فنی فعلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، کارشناس ارشد مدیریت اجرائی عباس ملک حسینی، استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتری جغرافیا وبرنامه ریزی شهری علیرضا کریمی فرماندار اسبق خمین، دکترای حقوق غلامعباس آجرلو عضو اسبق شورای اسلامی شهر اراک (دوره چهارم) دکترای مدیریت احسان شریفی قائم مقام اسبق معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، کارشناس ارشد مدیریت اجرائی و فناوری اطلاعات

مردم شهر اراک سالهاست از مدیریت ضعیف شهری و نبود نگاه بلند مدت و اجتماعی به این کلانشهر رنج می‌برند و حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم اعضای شورای ششم کلانشهر اراک در نهایت چه کسی را بر صندلی شهرداری اراک خواهند نشاند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اراک استان مرکزی کلانشهر اراک شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند

شهردار ارومیه با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، گفت: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مهدی‌زاده امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر از کارگران تلاشگری که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارومیه به عنوان بازوان اجرایی در کنار مجموعه ستادی؛ رفاه شهروندی را رقم زده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، افزود: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

شهردار ارومیه اعتلا و پیشرفت هر جامعه‌ای را از قِبل دستان پُرتوان قشر کارگر عنوان کرد و گفت: توسعه شهر ارومیه نیز در گرو تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مدیریت شهری است.

مهدی‌زاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بودجه سال‌جاری همچنین ظرفیت‌های قوانین بالادستی قدردان زحمات کارگران مدیریت شهری خواهیم بود.

در ادامه مراسم گرامیداشت از کارگران نمونه سازمان‌های خدمات‌رسان و دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شده و در پایان این جشن نیز به قید قرعه به ۵۰ نفر از کارگران خدوم شهرداری ارومیه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

کد خبر 750228

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند