Web Analytics Made Easy - Statcounter

داستان رونالدو در یوونتوس پس از سه سال به پایان رسید

کریستیانو رونالدو که در سال 2018 با انتقالی 117 میلیون یورویی از رئال مادرید به یوونتوس پیوست تا به قول خودش یک چالش بزرگ را تجربه کند، تمام چیزها برایش طبق برنامه پیش نرفت و طی سه فصلی که در یوونتوس حضور داشت توانست دو بار فاتح سری آ و یک بار فاتح کوپا ایتالیا شود و نتوانست با بیانکونری، لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در فصل 21-2020 توانست در یوونتوس آقای گل سری آ شود.

به گزارش اسکای ایتالیا، کریستیانو رونالدو که امروز پس از جمع کردن وسایلش از زمین تمرینی یوونتوس با هم تیمی هایش خداحافظی کرد، لحظاتی پیش با جت اختصاصی خود شهر تورین ایتالیا را ترک کرد تا آینده او ساعاتی بعد توسط ژرژ مندس مشخص شود. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس نیز جدایی کریستیانو رونالدو را تایید کرد و به این ترتیب ماجراجویی ستاره پرتغالی در تورین به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در این بازه سه ساله، توانست 102 گل برای یوونتوس (81 گل در سری آ) به ثبت برساند.

رونالدو پس از خداحافظی با هم تیمی هایش، زمین تمرین یوونتوس را ترک کرد

 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو هفته، هفته دایی و پروین بود! / نتایج تیم منتخب قرن (21) فرهاد مجیدی بهترین دستیار دنیا شد؛ شهاب مرتضوی به آرزویش رسید دستگیری بنجامین مندی به اتهام تجاوز جنسی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا | هم گروهی سیتی پاریس و بایرن بارسا! ژرژ مندس وارد پاریس شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)

گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)