Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولسشر می گوید واران به سختی در تلاش است تا آماده بازی کردن برای تیم جدیدش شود. 

اوله گونار سولسشر در نشست خبری خود قبل از بازی وولورهمپتون - منچستریونایتد حضور یافت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، سولسشر در ابتدای این نشست در مورد کریستیانو رونالدو و احتمال بازگشتش به تئاتر رویاها گفت:

رونالدو؟ همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برونو هم با او در تماس بوده است و او می داند ما چه حسی نسبت به او داریم. اگر قرار بر جدایی از یوونتوس باشد، او می داند که می داند که ما اینجا هستیم. کریستیانو اسطوره این باشگاه است؛ اگر از من بپرسید، می گویم بزرگ ترین بازیکن تاریخ. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با او بازی کنم. اجازه بدهید ببینیم چه می شود.

سولسشر سپس در مورد این که اگر رونالدو به سیتی برود، منچستریونایتد چه حسی خواهد داشت گفت:

ما روی بازیکنانی که داریم تمرکز می کنیم. نمی خواهم خیلی در مورد او به گمانه زنی بپردازم. وقتی در یونایتد هستی، چیزهای زیادی در مورد خودت می شنوی. خواهیم دید...

سوال بعدی این بود: «آیا سولسشر به دنبال انجام خریدهای بیشتری است؟»

هر سرمربی ای همیشه تقاضای بیشتری دارد. من از تعداد بازیکنانی که داریم و کیفیت شان راضی هستم و شرایط واقعا خوب است. 

سولسشر سپس در مورد وضعیت تیمش گفت:

وقتی امتیاز از دست بدهید، دوست دارید بازی بعدی هر چه زودتر از راه برسد. به نظرم بچه ها آماده هستند. هنوز هم اسکات (مک تومینای)، مارکوس (رشفورد)، الکس (تلس) و دین (هندرسون) را در اختیار نداریم.  

او در مورد آینده جسی لینگارد افزود:

من او را بازیکن منچستریونایتد تصور می کنم. شایعات زیادی را در مورد او دیدم ولی جسی پیش فصل خیلی خوبی داشته است. اگر شرایط اجازه می داد، صد درصد در بازی اول فصل، در ترکیب اصلی قرار می گرفت. 

کنار ماندن میسون گرینوود از لیست تیم ملی انگلیس، بخش دیگر صحبت های سرمربی یونایتد بود.

او در مسیر درستی قرار دارد. با گرت حرف زدم و او، میسون را مهاجمی برای آینده انگلیس می داند. او پله به پله پیش می رود.  

سولسشر در مورد دونی فن ده بیک هم توضیح داد:

با ادامه یافتن فصل، به دونی هم فرصت می رسد. در بازی قبل اسکاتی نبود ولی از نمانیا ماتیچی استفاده کردیم که در پیش فصل، بهترین بازیکن مان بود.

 سولسشر در بخشی دیگر از صحبت هایش، در مورد وضعیت فیل جونز گفت:

او ۱۹-۲۰ ماه فاجعه‌بار را پشت سر گذاشته است. فیل از آن دست افرادی است که جا نمی زند. او هنوز ۳۰ ساله نشده و همیشه تمام توانش را برای این باشگاه به کار گرفته است. او یک فوتبالیست حرفه ای و سر به زیر است.

سرمربی منچستریونایتد در مورد رافائل واران هم حرف زد:

او به سختی در تلاش است. وقتی از او پرسیدم آماده بازی کردن مقابل برنلی در بازی دوستانه است، او گفت: «نه، اول باید در زمین تمرین زحمت بکشم». او تعطیلاتش را پشت سر گذاشت و بعد قضیه ویزا و قرنطینه و... خلاصه حالا توانسته است دوباره به روتین تمرین کردن برگردد.  

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو هفته، هفته دایی و پروین بود! / نتایج تیم منتخب قرن (21) فرهاد مجیدی بهترین دستیار دنیا شد؛ شهاب مرتضوی به آرزویش رسید دستگیری بنجامین مندی به اتهام تجاوز جنسی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا | هم گروهی سیتی پاریس و بایرن بارسا! ژرژ مندس وارد پاریس شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد

سرمربی منچستریونایتد یکی از آنهایی بود که به خاطر عملکرد فوق العاده جیدون سانچو، زیر سوال رفت. 

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و کریستال پالاس قرار است روز دوشنبه در استادیوم سلهرست پارک مقابل هم قرار بگیرند. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش پیش از این بازی حرف زد. 

عملکرد سانچو مقابل پاری سن ژرمن

بگذارید این گونه بگویم، او دیروز خیلی خوب بازی کرد و همانطور که قبلا گفتم، بازیکن خیلی خوبی است. سانچو دیروز نشان داد چرا منچستریونایتد او را خریده و همچنین ارزش بالایی برای منچستر یونایتد دارد، که خبر بسیار خوبی است. به همین خاطر خوشحالم. برای جیدون و عملکردش دیروز خوشحالم و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

درباره نقل و انتقالات

قرار نیست شاکله اصلی تیم رو بفروشیم، این شایعات قطعا شوخی هستند! هر تابستان، 200 بازیکن به منچستریونایتد لینک می شوند و خبر می آید که ما همه بازیکنای تیم را به فروش می رسانیم. شما تیتر می زنید و مسئولیت این تیتر را با نحوه تیتر زدن خودتان به عهده می گیرید. 

لیگ اروپا به جای لیگ قهرمانان اروپا

قطعا روی بودجه تیم تاثیر خواهد گذاشت، اما مطمئنم منچستر یونایتد همچنان تیم و باشگاه بسیار جذابی است. مطمئنم که خیلی از بازیکن ها از بازی کردن برای منچستر یونایتد خوشحال می شوند.

مصدومان منچستریونایتد

مک تومینای این هفته با ما تمرین نکرده اما قرار است شنبه در تمرین حاضر شود. برونو فرناندز هنوز وضعیت مشخصی ندارد و رشفورد هم هنوز بهبود نیافته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی