Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» ابراهیم عزیزی با اعلام این مطلب گفت: جمهوری اسلامی بر اساس راهبردهای تعیین و تعریف شده مبتنی بر منافع ملی حرکت می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: بدون شک این راهبرد برخاسته از عزم، اراده و آینده نگری است؛ این که کشورهایی از اقدامات و تلاش کشورمان برای رسیدن به حقوق حقه‌اش نگران هستند علت نگرانی را باید در خودشان جستجو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور طبیعی اینکه کشوری برای رفع نیازهای اساسی خودش دنبال تأمین منافع ملی باشد جزو وظایف حاکمیتی است به همین خاطر اروپایی‌ها باید فکری به حال سیاست‌های سرگردان خودشان بکنند.

عزیزی بیان کرد: ضرورت دارد تا اروپا از سیاست غیر مستقلانه در قبال ایران و برجام دست‌بردارند و به گرفتن اذن از آمریکا برای تمام امورشان پایان دهند؛ خوب است که اروپایی‌ها سیاست مستقلی در برابر ایران پیش بگیرند.

وی ابراز کرد: جمهوری اسلامی بر اساس منافع ملی خود حرکت می‌کند و اینکه اروپایی‌ها امروز از روند توسعه برنامه هسته‌ای ایران نگران هستند باید این نگرانی را در رفتارهای خصمانه و ناهماهنگ خودشان جستجو کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: به همین خاطر ایران همیشه این آمادگی را داشته تا بر اساس منافع مشترک و متقابل وارد مذاکره شود.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی در برخی از موضوعات برای مذاکره خط قرمز دارد و اگر با رعایت خطوط قرمز و منافع ملی باشد هیچ ابایی از مذاکره با سایر کشورها نداریم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ابراهیم عزیزی اروپا عضو کمیسیون امنیت ملی اروپایی ها منافع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنر‌های تجسمی این وزارتخانه را به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است: «جناب آقای محمد خراسانی‌زاده مدیرکل محترم هنر‌های تجسمی و سرپرست موزه هنر‌های معاصر،‌
هنر سرامیک، به‌عنوان پرسابقه‌ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به‌مثابه رسانه‌ای که اندیشه‌های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم‌زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می‌سازد.

دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته‌ای است برای بازخوانی و ارائه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه‌ترین دستاورد‌های تمدنی خود را همواره در قالب هنر سرامیک به یادگار نهاده است. به همین منظور و با عنایت به سوابق هنری و مدیریتی، جناب‌عالی به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر ذی‌نفعان محترم، در راهبری هرچه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان (فیلم)
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا